2014. február 13., csütörtök

36 / 365 - 7. nap

7. nap: Szoktál olvasni? Mik a kedvenc könyveid?

Szinte napi szinten olvasok, már el se tudnám képzelni a mindennapjaimat olvasás nélkül :D

Kedvenc könyvek... Nem olyan sok van.

1. - Karin Alvtegen: Árnyak
Valami elképesztő az a könyv. Tökéletes., Nekem legalábbis. Nem nagyon tudok mit mondani róla, talán csak annyit, hogy olvassátok el. A történet szörnyű, de a mai világban, már bármi megtörténhet.... És ez a könyv, tökéletesen leírja, milyen szemetek tudnak lenni az emberek a sikerért és a pénzért cserébe. Fokozottan igaz a mai világra.

2. - Alan Dean Foster: A Nyolcadik Utas a Halál
Egy nagy klasszikus. Jó könyv, szinte végig láttam a történéseket magam előtt, érdkes, ütős, elgondolkodtató. Megragadta a figyelmem, ahogy kell. :)

3. - Gordon Reece - Megtorlás
Avagy, ami után éjjelre kulcsra zárod az ajtót! Elképesztő, mire képes két nő, ha összefognak. Hátborzongató regény. Mindenkinek ajánlom.

4. - Karin Alvtegen: A kitaszított
Egy másik hihetetlenül jól megírt könyv . Az írónőre jellemzően, ez a mű is nagyon jól bemutatja, milyenek is az emberek. Ezt is, mindenkinek csak ajánlani tudom. :)

5. - J. R. Ward: Éjsötét szerető
Ebből a könyvből tanultam, megfogalmazás terén, a legtöbbet. A fogalmazásban lényegében nem találok hibát, csak a történet nme szimpatikus. Persze, jó, jó, de attól még farkaspárti vagyok, így ez a vámpíros könyv sosem lesz az elsőszámú kedvencem. Amúgy is, az a hely már foglalt! :)

Illetve, még Karin Alvtegen: Árulás című könyve is nagyon-nagyon tetszett... Azt is nagyon megkedveltem. :)

Ma kezdtem el olvasni Whitley Strieber Vérfarkasok című könyvét. Még csak pá oldalt olvastam el, de az nagyon tetszett. Durva, de érdekes. :)







~peace foREVer
Beth


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose