2014. február 9., vasárnap

32 / 365 - harmadik nap.

"feladat": Írd le egy napodat nagy részletességgel


 mit lehet írnom egy napomról? :D Szinte semmi sem történik. :D
Reggel felkeltem, összeszedtem magam, segítettem anyának (állatokat megetetni, kaját készíteni), megreggeliztem, utána egy kicsit takarítottam, összekészítettem a cuccaim holnapra, olvastam A Nyolcadik Utas a Halál - t (már majdnem a végén járok, de még nem akarom olvasni, nehogy vége legyen ennek a könyvnek, valami hihetetlenül érdekes, még úgy is, hogy láttam a filmet, de a könyv százezerszer jobb... és még hátra van három könyv, hahahaa :) ), ezzel jónéhány órát elvoltam, utána jöttek hozzánk ketten, akkor velük beszélgettünk, és most gépezek... :D ez elég részletes volt?? :D :D :D

Ha már Alien... Valaki összegyűjtötte a filmekből a "legjobb gyilkosságok"-at. :D




Amint kiolvasom a könyvet, megírom róla a véleményem is, de eddig még csak jó. Bár az az én hibám, hogy végig Dallasra figyeltem, és mégis kiderült, hogy Ash az android, vagyis a robot, de hát, aki a filmben nem figyelte a szereplők nevét, mondván, úgyis csak egy éli túl.....

Alien házi áldás... Vannak még elvetemült képek az interneten, anya meg ezeket keresi nekem elő...
hát jó... :D :D :D
na jó, ideje lesz mást is tennem, képeket... :D (van még, akit nem ijesztettek el ezek?? :D :D :D )



"Mindannyiunknak van egy irányadó fényünk legbelül. Ez nem mindig adja meg az irányt, amerre haladnunk kell, de távol tart a sötétségtől."

"Engedd, hogy az eső elmossa a tegnap fájdalmát."




"Még az ördög is volt egyszer angyal."

"Üdv a pokolban."

"A sötétség nélkül sohasem láthatnánk a csillagokat"



ez sem lett egy vidám összeállítás, de most ezeket találtam weheartiten. :D :D :D

~peace foREVer
Beth

2 megjegyzés:

  1. A Prometheus című filmet láttad?:D az az Alien előzménye. Kíváncsi vagyok a véleményedre, szóval várom már;)))
    csenii.x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem. Te?:)
      Még kilenc oldal hátra van, de a héten csak lesz belőle valami ! :) :)

      ~peace foREVer
      Beth

      Törlés

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose