2014. február 24., hétfő

44 / 365 - 17. nap

 17. nap: Mi szeretnél lenni ha idősebb leszel?


 Ortopéd műszerész!
nem hinném, hogy sok helyen találkoztok ezzel így mesélek egy kicsit. A műszerészek korzetteket, rögzítőket, és járógépeket csinálnak, attól függően, mikor mi kell. Azért éppen ezt szeretném, mert nem akarom, hogy mások beleessenek ugyanabba a hibába, mint amibe én estem annak idején, hogy másra hallgattam, akik leszóltál a fűzőmet, és nem hordtam, mert azt akartam, hogy elfogadjanak.  És úgy voltam ezzel, hogy nekem egészséges ember ne magyarázzon, mi lesz, ha nem hordom a fűzőmet! Naivan elhiszem, hogy nekem hisznek majd a Sorstársaim, aztán majd kiderül.... :) Illetve, ami még nagyon hajt, az az, hogy van egy barátom, aki szintén ezt csinálja, és nagyon lelkiismeretes, a legjobb fűzőket kaptam Tőle az elmúlt 11 év alatt, illetve, nagyon-nagyon sok, rengeteg embernek segített már ezzel. Ezt nagyon tisztelem. Amikor meséli, aznap mit csinált, mindig megerősíti a hitem ebben a szakmában. Ebben tudom elképzelni az életem. Ha valamiért ez sajnos mégsem jönne össze, ami remélem soha nem történik meg, akkor az írással meg a számítógépekkel szeretnék foglalkozni. De első számú, mindenek felett álló a műszerész. :)


ma találtam ezt a bandát, nagyon tetszik. :)


~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose