2014. február 12., szerda

35 / 365 - 6. nap.

6. nap: Melyik együttes vagy zenész a legfontosabb a számodra?

Négy zenekart emelnék ki, nekem Ők a legfontosabbak.

 1. - Guns N' Roses
Az első rockbanda, amit megszerettem. Akárhányszor a zenéjüket hallgatom, mindig boldog leszek. :)


2. - Avenged Sevenfold
A So Far Away számukkal, maradandót alkottak. A Nightmare albumuk a kedvenc albumom, az a legőszintébb dalokat tartalmazza, amit valaha hallottam. A Nightmare, és a Victim számaik is hatalmas alkotások.


3. - Children Of Bodom
Kedvelt finnjeim zenéje szokott összeszedni, amikor rossz kedvem van. Őrületes az a hangszeres tudás, aminek birtokában vannak. :)


4. - Nirvana
Egy olyan banda, amit ha hallgatok, olyan érzések jönnek elő bennem, amik sosem voltak, nem is lehettek az enyémek. Egy csoda, amit az alatt a szűk hét év alatt alkottak. :)




Persze még sok banda jelent nekem sokat, kiemelném még :
 Three Days Grace - az ő számaik is nagyon-nagyon csodálatosak, nekem azt sugallják, akármi is a bajom, sosem vagyok egyedül.

 Rammstein - Örülök, hogy nem adták fel az anyanyelvüket azért, hogy híresek legyenek. Ezzel inspirálnak német tanulásra, illetve, a szövegeikből tanulom azokat a szavakat, amiket tudok. :D



És van még pár szám, ami nekem sokat jelent.




















Hát ennyi lenne az én "kis" listám :D Látszik, hogy naponta több órát hallgatok zenét :D :D

~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose