2014. február 2., vasárnap

25 / 365

az elmúlt hét végéről beszámoló :D

csütörtök
a franc se tudja, mivel ment el ez a nap...

péntek
délre hazaértem, ami nagyon ritka... de egy jó nap volt. :) az egyik legjobb a héten, ha nem a legjobb. :)
a legjobb nap is lehetett volna, ha nem akar szétrobbanni a fejem. :D

szombat
ez is egy egész jó nap volt. moindjuk nem tudom, mivel telt el olyan hamar, de ttól még jó volt. :)

vasárnap
azaz ma... ez a nap is eltelt, szerencsére olvasni is tudtam. :) viszont, nm tudom, mi egyebet csináltam am... vagyis, fát vágtam, segítettem, olvastam (még mindig A Nyolcadik Utas a Halált-t :) Csodajó könyv. :) ), elkészültem holnapra, majd gépeztem. de lényegében ennyi. unalom unalom hátán :D :D
nem várom a holnapot. :D

a jövő hetem kb. így fog kinézni témazáró téren:
hétfő: matek
kedd: fizika
szerda: kémia
csütörtök: irodalom
péntek: angol

az egészet utálom, ahogy van. mondjuk, most mindent utálok, ahogy van. :D

nemsokára, legkésőbb hétvégére felteszem az első írásom folytatását, aztán majd kiderül, hány embernek van idegzete azokhoz a baromságokhoz amiket annak idején írtam. :D

egy kis blogos dolog, mostanában ezekt nagyon hanyagolom..
szóval, a blog meghaladta a kilencezer látogatót, amit nagyon szépen köszönök mindenkinek! :)
tettem ki zenelejátszót. Nem ezek a legnagyobb kedvenceim, de mikor készítettem, hirtelen ezek jutottak eszembe.. :)

fogalmam sincs, mikor teszek fel új fejezetet az angels... blogomra... Semmi kedven nekiülni legépelni annyit. Nem olyan hatalmas mennyiség, de most leküzdhetetlennek tűnik. most minden annak tűnik. túl sok a feladat, az erőm pedig túl kevés.

egy csodálatos zene... mert sosem felejtjük el azokat, akik már nincsenek itt...



Semmim sincs, csak ezek a szavak, ezek a gondolatok, ezek  a történetek... Ezek éltetnek, adnak erőt, varázsolnak el, visznek el egy másik, egy jobb világba, ahonnan lehetetlen visszatérni, ha egyszer már beléptem oda...
ez nem én vagyok, tumbiról szedett kép :D :D

gyönyörű. igaz, az ég mindig az... :)
~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose