2014. február 5., szerda

27 / 365 - Shadow :)

A 27-es szám nekem a legjobb barátnőmet, Shadowot jelenti, így ezt a bejegyzést most Neki szentelném. :)

Még valamikor 2009 szeptemberében kezdődött ismeretségünk, mikor egy osztályba kerültünk.
Pontosabban, már néhány héttel, vagy hónappal előtte is találkoztunk, mikor beiratkozni voltunk, de csak az első nap jöttem rá, hogy Ő is az osztálytársam lesz.
"Kis" idő után, 2011-ben kezdtünk csak barátkozni. Persze, addig is beszéltünk néha, de nem napi szinten.

Az egész ott kezdődött, hogy van az osztályunkban egy ikerpár, akik tudták, hogy írok, és még blogokat is vezetek. Egyik tesi óra előtt, mikor mentünk be a csarnokba, megkérdezték: "Még mindig írsz blogot?"
Shadow gyorsan hátra fordult, és megkérdezte: "Írsz blogot?"
Nem nagyon beszéltem addig a blogolásról senkinek sem, de mégis rábólintottam. Shadow megkért, küldjem át a logjaim linkjét facebookon. Este át is küldtem, és Ő is átküldte a blogjai címét. Ezután már szinte minden nap beszéltünk, eleinte csak az írásról és az osztálytársainkról, de hamar rátértünk a mindenféle témákra.
Észre sem vettünk - legalábbis én nem vettem észre - , mikor mlettünk legjobb barátok. Csak azon kaptam magam, hogy Shadow jobban ismer engem, mint én saját magamat.

Alig egy év alatt, egy osztálytársból, életem legmeghatározóbb szereplőjévé vált. Szinte a testvéremmé. Lényegében, úgy tekintek Rá, mint a nővéremre, aki terelget, beszél velem, felvidít vagy éppen elgondolkodtat - mikor mit érez jónak.

Shadow, köszönöm, hogy vagy nekem. Nagyon sokat jelent a barátságod. Köszönöm, hogy mindig mellettem álltál és állsz, akármi is van. Örülök, hogy a barátom vagy. Hogy mindig számíthatok Rád. Nagyon köszönöm. Ha nem ismernélek, nem is tudom, hol lennék most... Örülök, hogy a fogadott nővérem vagy. Köszönöm, hogy ismerhetlek, hogy a mindennapjaim része lettél. Köszönök mindent. :) :)





"A barátok a rossz időket jóvá, és a jó időket feledhetetlenné teszik".

"az élet semmi barátság nélkül"


"legyél az ok, maiért valaki ma mosolyog"

"Az az ember, aki miatt szerencsés vagy, hogy mögötted van, mindig mikor elbuksz."

"Köszönöm, hogy a nem vér szerinti testvérem vagy"

"Imádom a legjobb barátomat"

"A legjobb barátok olyanok mint a csillagok, nem mindig látod őket, de tudod, hogy mindig ott vannak."
 Többet között, megtanítottál arra is, hogy sosem tudhatom, kiből lesz az életemben az egyik legfőbb szereplő. Még egyszer köszönök mindent :D :D

Shadow blogjai:

~peace foREVer
Beth

2 megjegyzés:

  1. Hey!
    Jesszusom! Bevallom, hogy gondoltam rá, hogy írok egy bejegyzést, a 23-as címmel, amit Neked ajánlok, de Te beelőztél. :)
    Nagyon jól esik, hogy írtál nekem egy teljes bejegyzést. Istenem, ez annyira feldob most. :)
    Köszönöm szépen, hogy mindezeket leírtad, és közzé is tetted.
    A végén leírtakra, meg csak annyit, hogy ez természetes. Ne köszönj meg semmit. :)
    Sőt, én köszönöm. :)
    A mi barátságunk örök. :)
    foREVer. :)
    Mosolyogj sokat!

    Shadow

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hey! :)
      Nekem is csak tegnap reggel jutott eszembe, mikor a Dear God a telefonon előre furakodott, és épp az kezdődött el... :D Ha már 27-es,m akkor... :):) De köszönöm, hogy gondoltál rám. :) :)
      Ez a minimum. Ennél ezerszer többet is megérdemelnél, amennyit segítettél már. Tényleg, milliószor jobb vagy hozzám, mint az igazi testvéreim, és ezt nagyon nagyra tartom. :) :)
      Jó érzés volt leírni, visszaemlékezni... :) Tényleg, leég hihetetlen, hogy évekig nem is nagyon barátkoztunk, aztán meg mégis (fogadott) testvérek lettünk :D :D
      Te se köszönd. Te aztán végképp ne köszönd!! :) :)
      És elpusztíthatatlan :) Mindent kibír(t)unk. :) :)
      Sokat mosolyogtatsz. :) :)

      ~peace foREVer
      Beth

      Törlés

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose