2014. február 9., vasárnap

foREVer

33 éve, ezen a napon született meg Jimmy "The Rev" Sullivan, az Avenged Sevenfold (volt) dobosa.

Synyster Gates: "Talán még fontosabb, hogy szabad lélek volt, aki másképp látta a világot, mint te vagy én. Az ő világa tele volt rendes kapcsolatokkal, zenével és művészettel. elég jól ismertem őt, de egyszer nem hallottam politikáról beszélni. Kedveltem a hosszú beszélgetéseinket a zenéről és az életről. Ő az egyetlen ember, akit ismertem, aki igazán nem törődött vele, hogy mások mit gondolnak róla. Az mondta mindig, amit gondolt, soha nem változtatta meg. Nem rossz, és barátságtalan értelemben, hanem inkább, mint egy gyerek. Ellenben kiváló minőségben.
De, ahogy mindig is van ez egy ilyen tiszta lelkű emberrel, túl gyönyörű és törékeny volt ahhoz, hogy túl sokáig maradjon ezen a világon. Isten megajándékozta a művészléttel, viszont a rugalmasságot nem kapott, hogy kezelje a durva és kegyetlen világot...
"



M. Shadows: "...Jimmy a legjobb barátom volt, ahogy sokak legjobb barátja is, ideértve az Avenged Sevenfold tagjait. Kétségtelenül a legnagyobb fazon volt, akit csak ismertem. Minden nap elmondtam neki, hogy mennyire szeretem. Ki is követelte a szeretetet, amit aztán sosem félt viszonozni.
Az életem utóbbi 18 évének minden egyes napján egymás mellett meneteltünk előre. Nincs is emlékem a Jimmy előtti időkről,és átkozottul nehéz lesz továbblépni nélküle. Mindez még mindig nem tűnik valóságosnak. A legjobb barátom volt, a dalszerző partnerem, a zenekari társam, a bizalmasam, és ami a legfontosabb, a testvérem.
Az volt vele kapcsolatban az őrület, hogy minden napja egy őrült sztori volt. Az utóbbi két hétben felelevenítettük a kedvenc Jimmy történeteinket, és egyiket sem kellett kétszer elmondanunk. Ez a fickó varázslatos volt. A lelkéből fakadó művészet a világon semmihez sem volt fogható. Hacsak nem töltöttél el egy napot Jimmy társaságában, vagy éppen 18 évet, akkor mindezt lehetetlen volna most elmagyaráznom, úgyhogy meg sem próbálom. Inspiráló hatással volt az emberekre, számos tekintetben. Nem csak egy dobos volt; őszintén szólva a dobolás technikai része nem is izgatta, mert mindent el tudott játszani, amit akart. Csak a gyönyörűséges dalok, az eredeti pörgetések megalkotása érdekelte, remélve, hogy a művészete és a gondolkodása megérinti az embereket... Éjszakánként mindig felhívott, hogy a dalokról dumáljunk,és arról, hogy 'ez a szar meg fogja változtatni a világot'... Szeretlek, Jimmy...
"
 
 
 
 
 


1 megjegyzés:

  1. Az ilyen bejegyzésektől a szívem összefacsarodik. Amióta ismerem őket, azóta imádom minden tagjukat és kétség kívül Jimmy volt a legnagyobb köztük. Bár a halálra után "ismertem" meg, mégis szívbemarkoló ez a nap. A poszt végére már könnybe lábadt a szemem.
    Hiányzol nekünk Jimmy. Remélhetőleg boldog vagy odafent is!♥♥

    VálaszTörlés

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose