2014. február 16., vasárnap

Fordítás: Manowar - The Warrior's Prayer / Blood Of The Kings

https://www.youtube.com/watch?v=IRFMZ3OlFd4

 The Warrior's Prayer / A Harcos Imája

-Nagyapa, mesélj!
-Rendben, menj és hozd a mesekönyvedet!
- Nem, nem egy olyat, egy valós történetet!
-Egy valós történetet?
-Igen, mesélj nekem arról, mikor fiú voltál
-Nos, akkor vissza kell jönnöd velem az időben, nagyon messze...

Tizenhárom éves koromban, egy hideg téli napon, ahogy sétáltam az elvarázsolt erdőn keresztül,
Hallottam lovak és emberek hangját
Úgy éreztem, kényszerítettek, hogy járjak és találjam meg a helyét ezeknek a hangoknak
És amikor az erdő nem volt világos
Álltam a dombon. Előttem (Ott?)
volt egy hatalmas síkság.
Rajta a világ hadserege, áll, vár. 
Azt gondoltam magamban, kicsodát, vagy micsodát várhatnak?
Hirtelen egy szélroham jött északról.
Ott megjelent egy magányos lovas, egy acélkardot tartva.
Ezt követően dél felől jött egy másik, egy tüskés ütőt vivő.
És végül, a nyugati, a lovas, aki a háború nagy kalapácsát forgatta.
Velük jöttek a halottak katonái, és őket követte a halhatatlanok serege.
Ők csak néhányan voltak, de a tekintetük mindent elmondott azoknak, akik látták őket, el akarnak menni ezen a napon vagy győztesen, vagy halva.
 És hatalmas csend volt...

A szívem hevesebben kezdett verni, 
viharfelhők sötétséggel töltötték meg az eget, eső közeledett, és a négy szél olyan dühösen fújt, hogy egy fában kellett megkapaszkodnom.
Néztem ,hogy a négy lovas a levegőbe emeli fegyverét.
Figyelmeztetés nélkül, az ő háború kiáltásuk.
Ők vezették a támadást, le, a csatába lovagoltak.
A világ seregei találkoztak egy hatalmas összecsapásban!
Éreztem hogy a föld megrázkódik, a föld túl sok vért ivott ezen a napon.
Mind a négy önmagának volt, a forgószél a végzet!
Amikor a füst nem volt világos, több ezren meghaltak.
Ott sok vér és alvadt vér volt.
A testük megtörten hever, szétszórva a csatamezőn, mint a barna levelek, amiket a szél fújt.
És láttam a négy lovast együtt, a hegy tetején, 
miközben a halál katonái alattuk , mindazok, akik nem esküdtek hűséget nekik.
És a négyes elmondta a harcosok imáját...

Háború Istene, hívlak. A kard azén oldalamon van.
Keresem a becsületes életet, szabadon minden hamis büszkeségtől.
Feltöröm az ostort egy merész, hatalmas jégesővel.
Fedezz a halállal, ha valaha is el kellene buknom.

Dicsőség, felség, egység.
Jégeső, jégeső, jégeső

És ahogy álltam és néztem, hallottam 
hogy a világ hadseregei üdvözlik őket vég nélkül, 
és a győzelem hangjai messze vitték, messzebb és messzebb, 
keresztül az egész országon!

-Hát, ez volt az. Tetszett a történet?
-Igen, csodás volt!
-Ó, nagyon jó, örülök. Most ágyba kell menned.
-Nagapa?
-Igen?
-Ki volt az a nagy férfi?
-Kik voltak? Ők voltak a Metal Királyai!



Blood Of The Kings / A királyok vére

Válaszd meg az oldalad
Énekeld velünk a Csata Himnuszokat
A dicsőség útjába
Üdvözlet Angliának
A jel, a kalapács a vezetőnk.
Örökké harcolunk a világ ellen
Egymás mellett

Egy keresztes hadjáraton
 A világot hozzuk
A fém négy királya
Négy fém király
Halál a hamisakra
Tánc egy húron
Amíg a vér a kardodon egy király vére
Amíg a vér a kezeden egy király vére

A hadseregeink Angliában, Írországban, Skóciában és Wales-ben
Testvéreink Belgium, Hollandia és Franciaország,
Nem fogunk megbukni
Dánia, Svédország, Norvégia, Finnország, OlaszországSvájc, Ausztria
Vissza Németország dicsőségét

Egy keresztes hadjáraton
A világot hozzuk
A fém négy királya
Négy fém király
Halál a hamisakra
Tánc egy húron
Amíg a vér a kardodon egy király vére
Amíg a vér a kezeden egy király vére

A hangja a Halál árnyalatának
A mi bosszúnk márciusában
Kiontom a vérét az Ellenségeimnek
Az eskü egy barátnak
Harc a Szent Háborúban a királyi koronáért és a Gyűrűért
A hat varázslatos kört a Vér Királya készítette

Akárhol is lovagolunk fémet hozunk
Fém négy királya
Négy fém király
Halál a hamisakra
Tánc egy húron
Amíg a vér a kardodon egy király vére
Amíg a vér a kezeden egy király vére
Egy király vére.


kérésre fordítottam. A második dalszövegbe a "fém" helyére a "metal" is értelmes. :)

~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose