2014. január 9., csütörtök

9 / 365

az emberek szemetek, és leginkább a szimpátiára játszanak, de azért néha vannak, akiket rosszul ítélek meg.

ma a földrajz tanár, aki egyben a rajztanárom is, elültette mellőlem Shadowot, hogy dolgozatot írjon, én pedig folytattam az órai munkát, azaz a vaktérképen jelöltem be a megadott helyeket.
a padomon feküdt a Miami Ink-es füzetem, amibe rajzolni szoktam, és a tegnap befejezett zsebórás-rózsás rajzom. a tanár járkált körbe, nézte ki dolgozik, és ki nem, és megállt mellettem. csak néztem, mibe akar belekötni, mi az aminek nem kéne a padon lenni. már majdnem eltettem a telefonomat meg a rajzaimat, mikor a tanárnő megfogta a füzetemet és az alatta heverő rajzlapot, amin a zsebórás rajzom van, és megnézte. kérdezte, honnan szedtem a mintát, én meg mondtam, hogy láttam egy zsebórás festményt, onnan jött az alapötlet, a rózsákat koponyák mellett láttam, a madarakat pedig egy homokórás festményen láttam. a tanár megjegyezte, hogy akkor tudok igazán rajzolni, ha már én tervezem meg a rajzot (eddig is azt csináltam, nem egy az egyben másolok, az a fénymásoló dolga!!) , nem pedig másolom. ezt ráhagytam. majd a tanárnő még megjegyezte, hogy szokta látni amikor kiteszem a rajzaimat facebookra, és tetszenek neki, majd ha úgy alakul, hogy lesz valami pályázat, akkor szól.
ez zaért eléggé jól esett, tekintve, hogy nyár elején kezdtem el rajzolni, és a semmitől eljutottam odáig, hogy egy olyan osztálytársam, aki már sokkal több ideje rajzol, irigyli a munkáimat (persze ezt sosem mondja, de azért néha látszik rajta), és, hogy a rajztanár is elismer.
a rajztanárom amúgy olyan, mint a Terrorelhárító Központ: figyeli a facebookomat, de akármi, kármennyire is tetszik neki, sosem nyomna egy tetsziket.
a fene se gondolta volna.
először filccel akartam megcsinálni, de aztán rájöttem, hogy azzal lehet, hogy elrontanám.

harmincadikán elkezdtem tervezni a Farkaslány borítóját, és tegnap éjjel be is tudtam fejezni. tudom, majd egy fotó lesz a borító, ha kiadják egyáltalán, de én valahogy így képzeltem el:

---

ha már a történeteknél tartok, a Farkasszív második részét (tíz részből fog állni),  elkezdtem megírni. a elakadás, maiért eddig neki sem álltam, megoldódni látszik, kezdenek a szemem előtt megjelenni a jelenetek. :)

---

mivel úgy döntöttem, (baráti ráhatásra), hogy beszerzem az ALIEN könyveket, rábeszéltem anyát, hogy vegye meg nekem a köteteket. mivel elég nehezen lehet megtalálni a harmadik részt, előjegyeztettük, hogy ha találnak ilyet, akkor szóljanak róla. szerencsére pár nap alatt találtak egyet az Antikváriumosok, így ma meg is érkezett a harmadik szépség. a sorozat fele (az első és a harmadik rész), már megvan. :)

---

azt hiszem mindent elmondtam ami ma történt velem.
a tanárok többsége még mindig szimpátiára játszik, de ma ismét megtanultam, hogy cseppet se legyek előítéletes.még a tanárokkal szemben sem, mert sosem tudhatom, hogy mi alapján gondolkodik. nem skatulyázhatok be senkit sem a foglalkozás vagy bármi miatt. biztos mindig rosszul gondolom a dolgokat, és az esetek többségében kiderül, hogy nem is olyan ember, mint amilyennek képzeltem...

---





~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose