2014. január 6., hétfő

6 / 365

A mai nap lénygében sikeres volt. :)

Régóta dédelgetett álmom, hogy kedvenc finnjeimről (Children Of Bodom) szóló fanficemet végre Finn IP-címről is megnyissák. És tessék!! :) Ma megtört a jég. Most már Finland is meghódított terület. :D


---

Az iskola most sem jobb, mint volt, de mikor is volt igazán jó?? :)
Első órám matek volt, kedvenc óra, a második földrajz, ami csak most, tizenegyedikben kezd érdekes lenni, végre az Életről tanulunk!, a harmadik angol, az egyik kedvencem, a negyedik történelem, amin írtunk, és amiből szinte semmit sem tudtam, de mégis telehadováltam egy lapot..., majd jött a művészettörténet, ami szintén nagyon jó, ma épp a görögök művészetéről tanultunk, majd a kedvenc tantárgyam, a biológia, két órában, egymás után, asdgeghsh :) :)
A matek szívás volt, kettes témazárót írtam, azt kaptam ki, a biológia pedig, ötös lett. Hát igen, mindig is látszott, mi érdekelt és mi nem :D
Ezen kívül egyszerűen imádom az osztálytársaimat,  főleg, amikor az egész napot végig ordítják, és a digitális táblát, amit napi több órában bámulnom kell, mert a hagyományos tábla már nem is jó nekik! Mire jó az az áramzabáló szemét?? Azon kívül, hogy még jobban a digitális cuccok felé csábítja a kölyköket?? Nem értem én már ezt a gondolkodást...
Minden esetre imádom a sulit, főleg, ha pár órát végig kell vergődnöm úgy, hogy majd' szétmegy a fejem. Már kezdett hiányozni a majdnem mindennapos fejfájás. Thanks...
Viszont, több évnyi angol tanulás után, ma le tudtam fordítani egy magyar szöveget angolra, ami kb. fél oldalnyi, úgy, hogy csak három szót kellett kikeresnem, úgyhogy most boldog vagyok :D :D

---

Szerencsére ma be is tudtam fejezni a Farkasszív első részét. Tíz részből fog állni, és már most szeretem azt a történeténet. Furcsa módon, nem az enyém volt az alapötlet, de mégis, ez az egyik olyan történet, amit teljesen magaménak érzek, ha írom, előttem vannak a jelenetek... Ilyen csak ritkán van nálam, a Hate me!, az Angels Don't Kill, a Mindig van kiút, és a Ghost megírása közben volt ilyen jó. :) Már alig várom, hogy holnap, vagy ha jut rá egy kis időm, folytathassam. :)

---

mert ma ez a zene tetszik... :)



---

mert a szemét csak megöl.


---

...mert Odafent is vannak Angyalok...

a világ legjobb, legőszintébb lemeze.



az időt mindig Te tartod a kezedben, nem más! Te döntöd el, mit csinálsz és mit nem!!


~peace foREVer

Beth


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose