2014. január 1., szerda

1 / 365

Úgy döntöttem, ebben az évben írok * / 365 címeken bejegyzéseket. ezekben a bejegyzésekben arról írok, ami az előző poszttól számítva történt velem, vagyis napló szerűség lesz. :)

Ma végre elkezdtem írni a Farkaslány vázlatát, pontosabban még a szereplők jellemzését írtam ma meg, meg nemsokára megírom a falkatagok jellemzését, a falka felépítését, és az átok működését...
Legközelebb még az eseményeket kell sorrendbe rendeznem, és utána már csak a vázlatot kell megírnom, és a történetet, de utóbbi már csak szórakozás lesz. :)

Ha minden jól sikerül, holnap befejezem A Vérfarkas fiú című film nézését, és utána nekiállok begépelni az Angels Don't Kill új fejezetét. :)

Szerencsére olvasni is tudtam, A Nyolcadik utas a Halál című könyvben (melyet csak ajánlani tudok), már majdnem a háromnegyedénél járok, és mit ne mondjak, rohadt jó olvasmány! Érdekes, hogy az ró nem próbál meg minél jobb leírásokkal szemléltetni mindent, mégis, mindent tökéletesen el lehet képzelni. :) Nem találok kifogásolhatót ebben a könyvben. :)





Ma, amin nagyon meglepődtem, az az volt, hogy egy lánytól kaptam egy levelet, melyben arról kérdezett, nem-e baj, ha ilyesmi, naplós-mindent leírós blogot csinál Ő is? Mert látta ezt a blogot, és később készített egy hasonló témájú oldalt. Persze, semmi problémám ezzel, főleg, hogy egy nagyon jó, igényes oldalt hozott létre. :)
Ezt csak azért írom, hogy mindenki lássa, vannak még tisztességes emberek is, mindenfelé. :)

Akartam írni egy összegzést a 2013-as évemről, de mire végiggondoltam, mi mindent írhatnék bele, már el is ment a kedvem. Nem akarok emlékezni a múlt nem éppen fényes pillanataira, csak a szépekre. Azok tesznek erőssé. :)

Mindent összevetve, nagyon jól indult a 2014-es év. Remélem, a folytatása is ilyen jó lesz!! :)


ennek a számnak a szólója, egy kibaszott csoda. :)





~peace foREVer
Beth

2 megjegyzés:

  1. Gyaaah *--* :3 beleírtál a blogodba, most akkor híres leszek? :3 xDDD (vicc)
    Köszönöm szépen egyébként:)) főleg ha így látod ezt az egészet
    Ui.: imádom ezt a számot*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Név nélkül írtalak bele, mert nem tudtam, hogy tetszene-e vagy sem, ha linket tennék. :) Nem hinném hogy ezért leszel híres, mivel én sem vagyok híres... :D :D Ne köszönd!! Én is imádom, főleg a szólóját, az valami eszméletlen. :) :)

      Beth

      Törlés

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose