2014. január 13., hétfő

11 / 365

ami eleinte hú de jónak tűnt, később nem biztos, hogy ugyanolyan jól néz ki. legalábbis az esetek többségében nem...

eddig örültem, hogy a rajztanár "felfedezett", de most már nem tűnik olyan jó dolognak. pillanatnyilag legalábbis, biztosan nem. ma azt a feladatot kaptam ,hogy egy átküldött filmből válasszak ki egy virágot, és pár képkockáéban rajzoljam le, ahogy az elnyílik. ez így könnyűnek hangzik, és valójában tényleg nem nehéz, ha elszámítom, hogy engem a virágok rajzolása nem nagyon érdekel, kivéve a rózsákat, mert azokat nem imádom. hát, ez van, ha finnyás az ember. de nem baj, ezzel is biztosan fejlődök majd. megpróbálok pár rózsát fejből, és azt olyan jól megcsinálom majd valamikor, hogy csak na :D :D

---

miért van az, hogy folyton csak aggódok?? hogy mindig csak azt várom, mikor csörren meg a telefon, és hív valaki azzal, hogy egy barátom meghalt? mikor fogok úgy felkelni, hogy ez elmúlt? soha? miért van ez a rossz érzésem már több, mint egy éve? hogy reggel felkelek, és első gondolataim közt az van, mi fog ma történni? hogy félelemmel gondolok mindenkire? hogy félek, hogy valakivel történik valami? hogy nem merem magam igazán jól érezni, mert attól félek, hogy valaki hamarosan meghal?? ha nem hallok felőle egy nap, az idegességtől alig bírok elaludni? hogy mostanában állandóan görcsbe van a gyomrom, mert félek, kivel mi történik? normális ez???
remélem, mindez alaptalan, és hamarosan elmúlik, mert ez így tovább már nem nagyon mehet.

---

ismét egy új tennivaló: anatómiát fogok tanulni! méghozzá nem tanártól, hanem magamtól. elsősorban a kifejezéseket latinul. amiket a neten találok, abból. hogy legalább ez az alapom meglegyen, ha műszerésznek megyke. mert ez a nagy álmom, hogy embereket gyógyíthassak. vagy legalább a mindennapjaikat tegyem szebbé. hogy ne mondhassák azt, mait én annak idején mondtam, hogy "ugyan már, nekem egészséges ember ne magyarázzon arról, milyen lesz a gerincem, ha nem hordom a fűzőmet", mert nekem nem mondhatják, nem tudom, mi lesz ebből, mert én vagyok  hanem követendő példa, sajnos.

és még ott van a suli, az írás, a rajzolást sem sumákolhatom már el, és itthon is segítenem kell...persze, egyik sem teher, mert mindet örömmel teszem, még ha jól titkolom is, csak na, hirtelen azt se tudom, hova kapjak. (talán, ha nem gépeznék ennyit, több mindenre jutna időm...)

---

ez a zene az egyik legjobb magyar zene :)

---






isnpiration :) not mine, but i want draw something like that. :)

I'm looking for some inspiration every day. :)

~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose