2014. január 26., vasárnap

fényképeim :D

ma egy kicsit fotózgattam... :D úgy döntöttem, ide is feltöltöm a legjobban sikerült képeket :D



nem állt meg, hogy lefotózzam :D :D :D

akármennyit is kattogtattam, sosem sikerült úgy, mint ahogy a képeken van, amiket feltöltenek weheartitre, meg tumblr-re. :)




ének órai munka :D :D

ez meg tízórai szünetben készült :D :D :D

anyát megkértem, hogy vegyen nekem egy kesztyűt. Jót választott :) :)

aranyos kis tolltartóm :D

az első saját könyvsorozatom :D

és még egyszer :D

gyönyörűek :) :)

február 21.-én lesz három éve, hogy elkezdtem írni. Ez alatt a három év alatt ezeket a füzeteket töltöttem tele a fikcióimmal. A gyűjtemény még nem teljes, hiányzik egy füzet, amit még nyár közepén adtam kölcsönbe elolvasásra, és azóta sem láttam viszont... (pont az egyik kedvenc történetem... :( )

egy kis viszonyítási alap, mekkora a kupac :D (a képen én vagyok :P)

sorba rendezve :D :D

félórányi vakuzgatás után, egyszer sikerült lefényképezni, milyen mintázatú a szemem :D :)

illetve, megtaláltam a hetedikes irodalom dolgozatfüzetemet, amiben az első három novella szerűségem van. Lehet, ohgy majd fel is teszem ide az első hármat. Elég érdekesek lettek :D :D

~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose