2014. január 4., szombat

3 / 365

egy jó nap, egy nagy mosoly

Kezdeném ott, hogy ma eléggé meglepődtem, mikor megérkezett a két legjobb barátom, Monroe Shadow, és BlackDeath. De néhány vidám órát töltöttünk együtt. Eddig nem nagyon hittem abban, hogy a barátok váratlan látogatása jobb mindennél, de ez a nap erre volt a legjobb bizonyíték. :) Örülök, hogy itt voltatok, és, hogy szebbé tettétek a napomat. :)








---

Végre elkezdtem a Farkasszív vázlatát. Megy az írás, van ihlet, csak az idő kevés, a házi meg sok.
Valahogy most minden olyan jó, el sem hiszem, hogy ennyire jól is kezdődhet egy év. 2014, maradj örökké ilyen!! :D

---

Már most utálom az iskolát, pedig még be sem tettem a lábam a kapuján idén. Már csak a sok házi miatt is - ének házi dolgozat az operáról, és öt oldal kémia, ami nekem már kínaiul van... De nem baj, mindent túl lehet élni :)

---

sokan azzal jönnek, hogy "new year, new  me". Ez baromság. Én ebben hiszek: "new year, New Divide". :)

---

a szabadság a legjobb dolog, amit egy ember kívánhat magának.


~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose