2014. január 28., kedd

22 / 365

tucatemberek, tucatdolgok, szomorú emberek, elszomorító dolgok mindenhol... mikor lesz már jobb világ???

ma elmaradt az első órám, így írhattam helyette... A Farkasszívet, mi mást :) :) a többi órát valahogy végig vergődtem, és az angol előkészítőt is, melytől tegnap annyira féltem, valahogy túléltem. :) Lényegében jó nap volt a mai. Történtek jó és kevésbé jó dolgok, de ha minden jó lenne, az már túl gyanús lenne. :)

mert az emlékek tesznek minket olyanná, amilyenek vagyunk. :)
ma fejeztem be :)


a facebook profilomon meghirdettem, hogy feltegyem-e az első írásaimat, és mivel pozitív válaszok jöttek, így néhány nap múlva fel is teszem a förmedvényeket :D

http://noisey.vice.com/blog/keeping-shred-alive-guitarists-who-cant-slow-down érdekes cikk, nekem nagyon tetszett. :) :) nézzetek be :) Ajánlom figyelmetekbe :D :D

sose hátráljatok meg semmi elől sem, mert amitől féltek, és aminek örültök - mindenből tanulhattok valamit, ha eléggé figyeltek. :) Csak tartsatok ki, mert ennek van értelme! ;)


gyönyörű :) :)



"Egy zene. Ezernyi emlék tér vissza."


A nevettető
Az emlékek
A fájdalom
A boldogság
ennyi lettem volna mára :D

Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat, sok biztatást, mindent. :) Köszönöm, hogy vagytok. :)

~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose