2014. január 20., hétfő

17 / 365

avagy félévi, egészségnap és minden más baromság.

ma osztották ki a félévit. már most imádom. a "szentháromság tantárgy, mint mindig, most is elég rossz lett, de nem részletezem tovább. a lényeg annyi, hogy ezekből a jegyekből látszik, mi érdekel és mi nem.
magatartás: jó
szorgalom: közepes
magyar nyelv:jó
magyar irodalom: közepes
történelem: közepes
angol: jó
német: jó
matematika: elégséges
fizika: elégséges
kémia: elégséges
biológia: jeles
földrajz: jó
ének-zene: jó
rajz és vizuális kultúra: jeles
testnevelés: jó
informatika:  jeles

nem volt emiatt itthon probléma, de ezzel nem vagyok elégedett.

---

ma volt a suliban egészségnap. az  első három óránkat megtartották, a negyedik órában az alkoholizmusról néztünk előadást, az ötödikben enni kellett (csak két gyümölcslevet ittam, de az is bőven elég volt...), a hatodikban pedig sportolni. kellett. volna. mindenesetre kiderült, hogy lusta vagyok, de az osztály fele, és a biosz tanár pedig biztos ötös volt tesiből, ahogy ma elnéztem... :)

---

ma egy "kicsit" korán kezdődött a napom... éjfél után pár perccel aludtam el, és hajnali három után kicsivel, arra ébredtem, hogy majd' kiszakad a gyomrom. nem baj, ezen nem akadok ki, ha van zene. márpedig volt zene. fél négytől fél hétig zenét hallgattam. nem is tudtam, hogy ennyi jó zene van a telefonomon. :) még most is eléggé rossz a gyomrom, most már nem csak fáj, mintha átmentek volna rajtam egy autóval, de már ég is... na mindegy, majd elmúlik. ez jár annak, aki Cheneau fűző helyett egy évig a gyógyszereket eszi. a gyógyszereket, amik semmit sem érnek. vagyis de, tönkreteszik az ember gyomrát. nem baj, megérdemlem. elrontottam, de most már tanulok belőle. :)

---

























amikor hozzám szólnak, miközben zenét hallgatok. :)

---



~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose