2014. szeptember 2., kedd

Suli, új történet, hajtás...

Hol is kezdjem..?
Talán az elején...
Szóval, nekem is szeptember elsején elkezdődött a suli, a gimnáziumban. Tizenkettedikes lettem. Jól hangzik, nagyon, de az órák nem. Minden nap hat óra (ami még nem is sok, egy jó osztályban, de az enyém sajnos nem az.), és még majd utána jönnek a fakultációk, kettő kötelező, illetve én négyre szeretnék menni, plusz ami még itthon lesz egy a könyvtárban, angol kötetlen beszélgetés helyiekkel, a helyi új tanárnő (aki nem is magyar származású) tartja majd.
Csütörtökön mennem kell orvoshoz, azt sem várom...
Pár órája találtam egy mese és történetíró pályázatot. Ahogy olvastam a feltételeket, érdemes lenne megpróbálni. December végéig van időm. Addig kéne át, vagyis inkább összedolgozni két fanficemet. Ha olvastátok régebbi írásaimat, akkor mindkettőt ismeritek. -mindkettőt szerettem, szeretem, és eléggé ütősnek tartom ahhoz, hogy esetleg egy próbát kiálljanak. Ez a próba lenne a verseny. De eddig még egy hosszú út vezet el: meg kell írni a vázlatát, és ami még keményebb, leküzdeni az ihlethiányt, és alig négy hónap alatt megírni egy körülbelül kétszáz oldalas (pontosan: a szóközöket is beleszámítva 350 ezer karaktert elérő alkotást kell létrehoznom) történetet, ami már csak azért is kemény dió lesz, mivel ez lesz a leghosszabb, amit eddig írtam. A meló lényege, a történet szálai már megvannak, csak megfelelően kell őket összeszőni, ne legyenek benne unalmas sorok, vagy bármi ami nem oda tartozik. És persze, hogy megfelelő legyen egy ilyen versenyre. Hogy tetsszen az embereknek. Talán ez lesz a nehezebb.
Szóval ezt most megpróbálom. Illetve, még olvasni is kéne, meg rajzolni, nehogy semmivel sem elmaradjak, de sajnos a napok csak huszonnégy órából állnak. :( :)
Igyekszem mindig hozni bejegyzéseket a blogokra, bár mostanában eléggé nincs kedvem írni. Mármint gépelni blogra. Nehéz összeszedni a gondolataimat. (ilyen ez a szerelem? :D ) Akármi is lesz, mindig írok a facebookomra, ha itt nem is, ott rendszeresen lesznek friss dolgok. :)

Jó őszt, jó sulit. Élvezzetek minden pillanatot, lássátok meg a gyönyörűséget a színes falevelekben, a hangulatos őszi estékben, a zenékben, a szép képekben,. mindenben. :)

~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose