2014. augusztus 17., vasárnap

Stargazer - Nézz az égre! (könyvajánló)

Claudia Gray
Stargazer - Nézz az égre!



Az Evernight sorozat második része

NÉZZ AZ ÉGRE!
"Visszafojtott lélegzettel figyeltem, ahogy a fagy felkúszik a szoba ablakára és elhomályosítja az éjszakai égboltot odakint, kizárja a holdfényt, de valahogy mégis láttam. A fagy az ablakon minden irányban terjedni kezdett, de nem véletlenszerűen.
Egy kísérteties alakzat kezdett kirajzolódni a jégvirágokból. Egy arc.
Sötét, dühös szeme mintha engem nézett volna.
A legrészletesebb kép volt, amit valaha láttam.
Aztán szíven döfött a felismerés: a fagyember pillantása egyenesen a szemembe fúródott.
Volt idő, hogy nem hittem a kísértetekben."

Az Evernight időtlen falai között mindenkinek van rejtegetnivalója. Különösen alakul Bianca és Lucas titkos viszonya. A lány furcsa alkut köt Balthazarral, akit a múltja kísért. De minden veszni látszik, amikor az akadémiára gonosz erők támadnak. Mindennek legmélyén pedig egy borzongató rejtély lappang: Bianca születésének titka.
Ha mindenütt titkokba ütközöl…
Ha már senkiben sem bízhatsz…
Ha a csillagok az egyedüli barátaid…
Ha félsz, hogy elvéted az utad…
NÉZZ AZ ÉGRE!

Olvass ki múltat és jövőt!"

 Amint kiolvastam a sorozat első részét, az Evernigh-ot, tudtam, hogy el kell olvasnom a második részt is. Ha másért nem is, hogy megtudjam, mi lett Lucassal, aki kedvenc szereplőm lett, persze csak Bianca után.
Már a borító is megettszett, nem pontosan rétem miért éppen egy arc van rajta, de a színe és az egyszerű de mégis szép bortó felkeltette a figyelmemet, így neki is álltam, két nap alatt kiolvastam.
Nem sok rosszat tudnék erre a könyvre sem, talán csak annyit hogy egy kicsit pörgősebb cselekménnyel simán lehetne fele akkora a könyv, de nem baj, ez így jó, így pihenteti, kapcsolja ki az embert. Illetve, hogy végig idegesített, mi lesz már, de ez nem hiba, sőt, ez egy nagyon jó dolog. :)
A szereplők egészen jók, egyszerű ám nagyszerű karakterek, egyikbe sem lehet egy életre beleszeretni vagy bármi más, de mindenki találhat magának olyat, aki szimpatikus, akinek kíváncsian várja a jövőjét. De ami a legjobb, hogy már kezdtem érezni a könyvvel, ez az első résznél nem igazán volt meg. Lucaast elküldtem volna néha a melegebbik éghajlatra, Charity-t pedig megöltem volna, de sajnos azt nem lehet, pedig igazán megérdemelte volna.
Összességében egy jó könyv, ami inkább unaloműzőnek, kis kikapcsolódásnak jó. Meg persze azért eléggé érdekesnek ígérkezik a folytatás is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose