2014. szeptember 17., szerda

lefáradva :D

Sziasztok!
Mint láthatjátok lentebb, eléggé sok könyvről tettem ki a véleményem, hátha elolvassa valaki és esetleg kedvet kap.
Rájöttem, hogy általában ellentétesen fogalmazok mikor véleményt kell írnom valamiről. De legalább senki sem mondhatja, hogy egy oldalon állok :D
A rajzolással is és az írással is eléggé leálltam, de megpróbálok visszarázódni a régi kerékvágásba. Rengeteg ötletem van, a rajzoláshoz legalábbis, és kíváncsi vagyok, mennyi valósul meg belőle. Hogy mennyit sikerül megrajzolnom. Az írás, hát... nem megy mostanában a legjobban. Még valamikor tavasszal írtam olyan fejezetet ami még tetszett is, valahogy elfogyott az ihlet. Erőltetem, erőltetem, (lásd: Seize The Day!), de nem élvezem annyira mint amennyire kéne. Nem találom elég jónak az ötleteimet, rövidek a fejezetek, így most csak az Avenged Sevenfold fanficemet írom, azt is csak hébe-hóba, meg most már tervezek nekiállni a Farkaslány vázlatának, amit már negyedszerre írok újra :D De hát, ahogy valaki egyszer írta, az írásnak az átírás a lényege, attól lesz egy történet még jobb. 
Szabadidőm nagy részét mostanában az olvasás tölti ki, illetve a sétálgatás. Olvasni most Cassandra Clare regényeit olvastam, meg hármat Magie Stiefvater-től. Most még egyszer átolvasom a Forever-t, és Beninától A megsebzett szabadságot. Végre egy olyan könyv ami nem a mai korban játszódik. És magyarokról (is) szól. A Wass Albert idézetek pedig, amik a fejezet elején vannak, nagyon jók, ütősek. Már csak ezért is megéri elolvasni. :)
Visszatérve az íráshoz, a Children Of Bodom blogomat nem tudom folytatni, most legalábbis. A Downfall nem jött össze, nem tűnik elég jónak, sokkal kevesebb embert is mozgat meg mint mondjuk az Angels Don't Kill. Nálam pedig ez is egy nyomós ok, mivel mindig felül akarom múlni azt amit azelőtt csináltam,és ha nem jön össze, akkor az eléggé sokáig kedvemet szegi. Persze majd valamikor felteszem a történet befejezését, csak hogy mikor, az kérdéses, mivel még a füzetemben sem fejeztem be.
A sétát pedig mindenkinek csak ajánlani tudom. Ahogy lehullanak a színes falevelek, és ahogy lassan a természet felkészül a télre, az valami gyönyörű. És persze egy kis mozgás sem árt. Telefont, vagy fényképezőt vigyetek magatokkal, nem hátrány, ha valami szépe láttok és meg szeretnétek örökíteni. :)
Esős idő esetére pedig egy jó film, a Csontváros :) :  https://www.youtube.com/watch?v=Njm_wEqBTVE




Még van egy kis feladatom, festenem kell rajzra, úgyhogy mára ennyi lennék :)


~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose