2014. szeptember 17., szerda

Maggie Stiefvater: Shiver - Borzongás

Maggie Stiefvater
Mercy Falls farkasai sorozat első része
Shiver - Borzongás



Fülszöveg:
Grace nem tud élni egy sárga szemű farkas borzongató közelsége nélkül.
Sam két életet él: a nyárban és a télben…
Aztán Grace találkozik egy sárga szemű fiúval, aki olyan ismerős, hogy eláll a lélegzete.
Az ő farkasa! Csak ő lehet!
De a tél itt van a nyakukon…
Hagyd, hogy Maggie elbűvöljön a meséjével!
Szeretni fogod.



  Mikor először megláttam, azt hittem, na még egy nyálas könyv, de aztán mégis elolvastam, a szép borítója miatt. És egy percig sem bántam meg! _Nagyon jók a szereplők, a jelenetek, minden. Együtt tudtam érezni a könyvvel, és mostanában nem érdekelt ennyire egy könyv folytatása sem. Már alig város, hogy olvashassam a Linger-t. És persze hatalmas köszönet a fordítónak is, nélküle ez nem lett volna ekkora élmény, mert ezt élmény volt olvasni! :)
Nem is értem, hogy nem készült még belőle film??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose