2014. április 2., szerda

régi rajzaim :)

tegnap este megtaláltam a régi rajzaim. Annyi hozzáfűzni valóm van, hogy mindegyik már több, mint egy éves. :)

első tollam, és egyik kedvenc szavam :)

rajzórára kellett készíteni. :) négyest kaptam rá :D

régi nevem. ez már három éves is megvan.... talán fél éve vettem le a falról :D

tavalyi órarendem. akkoriban még ez is rajznak számított nálam :D

nem tudom mi ez, de jól néz ki :)

egy parfümös dobozról másoltam :D

ezt akár még tetoválásban is elfogadnám. :)

2012 december 15.-én készült. egyik kedvencem. :)

ez is jól sikerült, tetszik a minta :D

első Bodomos rajzom. Valamiért a második ezerszer jobb lett :D



Ezt pedig ma fejeztem be. Kb. 15-16 óra van benne. a ceruzák azért vannak rajta, mert felpöndörödött a lap széle :D

mostanában nem megy az írás... nincs jó ötletem, és ez bosszant.
így inkább rajzolok, addig sem megy el az idő csak úgy, értelmetlenül. :)

a szám, amit mindenkinek hallania kell. egy csoda. :)



~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose