2014. április 12., szombat

downfall fejléc

ma elkészítettem a következő Cihldren Of Bodom fanfictionom a downfall fejlécét. :)
a továbbiakról majd később. :)



Bukás

"Az időtlen tűz éjszakája közeledik
Repültem... A fájdalmak évein át.
A tükörben látom, ahogy széthullok
Pusztulást látok, égek.

Lángoló angyalokat látok, romokba zuhannak,
Lenézek és látom magam, saját ellenségem vagyok.

Nézem elhaló önmagam, jókedvemből zuhanok.
Repültem... romjaimon keresztül.
Meg akarom találni a kivezető utat
Elhagyom magam, itt semmi sem maradt számomra
A romok leomlani készülnek.

A láng haldoklik a koromfekete ég zord szeleitől
Gyűlölködve tükröződik szemeimben.

Lángoló angyalokat látok, romokba zuhannak,
Lenézek és látom szétszórt hamvaim a sírom körül.

Az angyalok tüzet suttognak, nem élek már tovább
Lenyugodva elértem az út végén a másvilágra. "


~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose