2014. április 25., péntek

szóbeli kisérettségik vége. hallelujah.

ma az angollal végére értem a szóbeli kisérettségiknek...
aminek örültem, hogy folyékonyan tudtam beszélni, és csak kétszer tévesztettem, de még azt is időben kijavítottam :) és azért értették is amit mondtam, szóval a lényeg megvolt... :)

még lesz hátra harmincadikán egy irodalom-nyelvtan írásbeli, és végre vége ennek az egész tizenegyedikes kisérettségis baromkodásnak. már alig várom :)

ebből a számból tanultam  meg a dust szót, aminek ma hasznát vetem.... :) hát na... :)

ez a pillangó, ez valami gyönyörű... :)





~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose