2014. április 29., kedd

fényképek, rajzok, png-k. :)

gyönyörű... de vajon meddig lesz ilyen?!

Gyurgyalagok helyei a löszmélyút oldalában. :)

Itt a tavasz, kezdődik az Élet! :)

löszmélyút oldalában iylet is találni... éjjel valami csodálatos látvány lehet. igaz, nappal is az :)

imádok itt lenni

már csak ezért is! :)

Csádés-tó :)

Csádés-tó II.

Csádés-tó III.

Csádés-tó IV.

a patak a Csádés-tó mellett. :)

a Csádés-tó túlpartjáról :)

Barátok tava I.

Barátok Tava II.

Barátok tava III.

Barátok tava Iv.

Barátok tava V.


Barátok tava VI. :)

Csádés-tó

Szabadság utca

művészkedni próbáltam... nem ment :D

Csádés- tó még egyszer :)

izé, ilyen színű a hajam... :D csak az az egy kérdés, hogy kerül bele ilyen sok vöröses szál? :D

gémeskút a falu vége felé.

és ami benne van.

még egész jó állapotban van, seperc helyre lehetne hozni...

a falu vége felé.

a falu mostani végén lévő feszület

és a falu régebbi végén lévő feszület.

körülbelül egy kilométerrel beljebb kezdődik a falu, mint régen.

gyönyörű ez a kis fasor :)


a falu egyik buszmeállója.

van néhány betört üveg...

nem lenne rossz, ha helyre hoznák.

ezt rajzoltam múltkoriban :)
az enyészet rózsája

az írásért az életemet is adnám, ez az ami felvidít, kizökkent, elgondolkodtat... ez vagyok én. mikor írok, másabb vagyok. olyankor minden jobb. :)

tarts ki, a fájdalom elmúlik. ;)








~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose