2014. március 31., hétfő

i have no idea, what shall i do tonight...

fogalmam sincs, mit csináljak, legszívesebben pihentetnék most mindent pár napig. Már körülbelül két hét van hátra kisérettségiig, semmi kedvem hozzá, most pihenni kéne, hulla vagyok :D

Painkiller, hm, esélyes hogy új kedvenc lesz. :)

De ezt nem győzi le akkor sem. Nem tudom miért ragadt meg nekem ez a szám, de ma is vagy hússzor meghallgattam :)




Lonewolf rajzolta, 10 perc alatt :) Szerintem, gyönyörű lett :D :D

első fázis, még inkább csak vázlat :)


Fekete-fehérben. :)


és elkészült :D

nem szeretem a rózsaszínt, de néha felveszem. Mert, ahogy Syn Gates is megmondta, PINK IS THE NEW BLACK!! :) :) :)
ezt nem fogom folytatni, maradok az imádott feketémnél. :)

első próbálkozásom filccel. :)

nem tudom ezzel mit akartam kifejezni, de elég jól néz ki :D :D :D

lassan elmegyek és végre kialszom magam, aztán úgyse sikerül... :P

~peace foREVer
Beth

1 megjegyzés:

  1. Üdv! :)
    Csak annyit, hogy eszméletlenül jól rajzolsz!! Szoktam látni fb-n is ugye, és omg.. én is akarok így rajzolni! :o

    VálaszTörlés

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose