2014. április 7., hétfő

Kritika, blogajánló, és néhány gonodlat.

Fiction írt egy igencsak pozitív kiritikát a blogomról, melyet megtalálhattok itt:
Hatalmas köszönet érte! :)


Blogajánlók:
A napokban két, nekem igencsak tetsző blogot fedeztem fel:
Paperclip
Író: ~C. M.
link: http://paperclipbycm.blogspot.hu/
Még csak a prológus van fent, de valami eszméletlen jó. Mind az író stílusa, mind a történet. Nem tucat blog, sőt, egy igen különleges történetről van szó! Ajánlom szíves figyelmetekbe. Engem nagyon megfogott, várom a folytatást, mait, remélem, minél előbb olvashatok. :)


Forgive me, Father, for I have sinned
Író: Faith_F
Link: http://forgiveme-father.blogspot.hu/
ez utóbbi már egy ideje nem lett frissítve, de nekem attól még nagyon tetszik. Őrület jó, hogy vannak még ilyen blogok. Ahol nem csak a szépet meg a jót teszik, hanem az igazat írják le. Remélem, minél előbb visszatér Faith, és olvashatok tőle újabb bejegyzéseket. :)


- Azt hiszem, egyre kevesebb az időm és a tenni valóm, egyre több. Szívás az élet - de hogy ennyire? :)
- Miért van az, hogy mikor ihletem lenne, akkor kell rajzolnom egy plakátot Föld napjára? :)
-Hozok egy köteg kéet, jó sok készült már :)

~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose