2014. március 14., péntek

tetoválás. :) :) :)

ma sor került arra, amit már evék óta terveztem - végre tetováltattam! :)
nem nagy, kb. 6×6 cm, de nekem nagyon tetszik :)
körülbelül húsz perc alatt készült el, mármint az volt húsz perc amíg bekerült a bőrömbe (ezalatt végig jó ki zenék mentek, a rádiót nem bírom, erre az egyik Cradle Of Filth számra a tetováló megjegyezte: "ilyen szigorú zenét hallgatsz?" ), és még öt perc volt, amíg lenyugodtam, ugyanis annyira felidegesítettem saját magam, hogy mennyire fog fájni, hogy egész jól elkezdtem remegni, meg fájt a gyomrom, szóval minden jó volt :D az első pont után már egész jól elkezdtem remegni, majd öt perc alatt le is nyugodtam :)
lényegében nem fájt, sőt, a végére már meg is szerettem az érzést, ahogy a tű szaggatja a bőrömet, úgyhogy... :) túléltem, megvan, imádom. :)
gyönyörű lett, szerintem büszkén viselem majd életem végéig. :)


~peace foREVer
Beth

1 megjegyzés:

  1. Szia beth!
    Hűha gyönyörű lett! Én is szeretnék nyáron, vagy év végére. Szerintem a tiéd baromi jól néz ki!

    Cleo

    VálaszTörlés

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose