2014. március 25., kedd

Crashdiet - Beautiful Pain dalszöveg magyarul

When I was a little boy
I didn't know what's right or wrong
I had to change my way of life
but I just couldn't win the fight
I'd let myself float off in time
and hide

Another day another night
I lived off dreams I thought was right
but I couldn't stand being treated like
I was the only one without rights
stood there screamin at your vice
and cried

The way you loved me
is not always what we call love
waiting now

Beautiful Pain

In the dirt and in my soil
they said they planted seeds of joy
I was unholy, born in sin
so they fed me words of lead within
the I looked down on myself in shame
let with the blame

The way you loved me
is not always what we call love
waiting now

Beautiful Pain

Mother father listen up
I know these times where kind of rough
we waited for the leaders hand
to guide our lives, it's kind of sad
and you just did what you thought was right
and I cried

Beautiful Pain


Amikor kisfiú voltam
Nem tudtam mi jó és mi rossz
Meg kell változtatnom az életem útját
De nem tudtam megnyerni a küzdelmet
Csak hagytam lebegni magam
És elrejteni

Egy másik nap egy másik éjszaka
Éltem az álmoknak, amikről azt hittem, jók
De nem bírtam hogy úgy kezelnek, mint egy
Én voltam az egyetlen jogok nélküli
Ott álltam és kiáltottam az önök bűneit
És sírtam

Ahogy szerettél engem
Azt nem mindig nevezzük szeretetnek
 Várom már

Gyönyörű Fájdalom

A földben és a termőtalajomban
Azt mondták, elültették az öröm magjait
 Istentelen voltam, bűnben születtem
Így ők megetettek szavaikkal, a belső vezetéssel
Szégyenkezve néztem magamra
Hagytam a szemrehányást

Ahogy szerettél engem
Azt nem mindig nevezzük szeretetnek
 Várom már

Gyönyörű Fájdalom

Anya, apa, figyeljetek
Ismerem ezeket az időket amik a durvaságé voltak
Vártunk a vezetők kezére
Hogy irányítsa az életünket, ez egyfajta szomorúság
És azt tetted amit helyesnek gondoltál
És én sírtam

Gyönyörű fájdalom


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose