2014. március 1., szombat

47 / 365 - 23. nap

23 - az én számom! :) :)

• 23. nap: Egy levél bárkinek. Akárkinek

Nos, ez a levél nem egy konkrét személynek szól, hanem mindenkinek. Leginkább azoknak, akiket személyesen is ismerek.

Tudom, nem vagyok valami nagy szám ember, de azért nem is egy senki vagyok. Mindenféle segítség nélkül értem el azt, hogy írok, és rajzolok, senki sem mondta meg mit és hogyan csináljak. Mindent magam kísérletezem ki és erre büszke vagyok, hogy a magam erejéből ennyit legalább már elértem. Főleg úgy, hogy némi fizikai hátránnyal indulok a versenyben, ami maga az élet.

Nem véletlenül nézek ki úgy, ahogy - a fekete nálam nem egy divat szín, hanem egy általános érzés kifejezése. Ha nem úgy nézek ki ahogy szoktam, nem is érzem magam jól.
És amivel a legtöbb embernek gondja szokottt lenni, az a  modorom - sajnos ezen van még mit csiszolnom, rengeteget! Túlságosan őszinte vagyok, és a véleményemet túl nyíltan és mindenféle szépítgetés nélkül szoktam elmondani, ez sokaknak egyáltalán nem tetszik.
Lényegében örülök, hogy olyan vagyok, amilyen, mert legalább önmagam vagyok, akármi is van. :)




"A Zene életeket ment"






~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose