2014. június 1., vasárnap

végre nyár (:

igaz még van egy ekvés hátra a suliból, ráadásul az egyik leghajtósabb időszak, de nemsokára vége... (:

kicsit belelendültem az elmúlt néhány napban a rajzolásba (az írás most valahogy sehogy sem megy, nincs egy épkézláb ötletem se...), az eredményeket szeretném megosztani Veletek.

koponyás tetkóminta (nem sikerült elforgatni...)

"Légy szabad!"
Avagy az első rajzom, amiben se szürke, se fekete...

"Egyéniségek"
Egyik kedvencem lett :D

van egypár...
Ezeken kívül kettőt Lonewolf-nak adtam (két autó rajzot), az egyik farkasos a falon van, és egy másik a suliban...)

tegnap éjjeli - ma reggeli. (:
Vízfestékkel készült, körülbelül három óra alatt :D

és nem akarom abbahagyni... :D



ennél rosszabb kép sem készült még rólam :D
A kép lényege a nyaklánc, amit a Honey Design facebookos lapon nyertem (: (Innen is hatalmas köszönet (: )


csak nekem jut erről is eszembe egy Alien? :D


kicsit tükröződött a gép... eredetileg a felhőket akartam lefényképezni :D
Élvezzétek a lassan állandósuló jó időt, a Pokolgép koncertet (ami nekem nem jött össze....), a jó illatokat, a csodás zenéket, a hangulatot... (:

még jelentkezem (:

~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose