2014. június 2., hétfő

"Órarend"

Az utóbbi időben megint egyre kevesebbet írtam Nektek.
Ennek megoldására azt találtam ki, hogy ezentúl megpróbálok betartani egy úgynevezett órarendet, ami a következő képen fog kinézni:
Hétfő - inspiráló képek
Kedd - saját készítésű rajz(ok)
Szerda - szösszenet
Csütörtök - rövid cikk, vélemény
Péntek - hét értékelés, esetleg képek
Szombat - zene, könyv vagy blog ajánló
Vasárnap - hangulat képek


Ma a saját rajzaim jönnek, úgyhogy íme az elmúlt két nap termése (kicsit lendültem csak bele.... (: )



első festményem
nekem nagyon tetszik (:

kis festékpettyes-nyárias-vidám (:
erre csak egy "tán matróz került a családba?" kérdést kaptam... :D pedig ez csak egy aranyos minta :D

kis furcsa szarvas :D

Most megpróbálok egy arcot is lerajzolni.... hátha.... (:
Holnap valami szösszenettel jelentkezem majd (:

~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose