2014. június 7., szombat

Mozgalmas hét :D

Ezen a héten annyi minden történt velem, hogy nem lehet tíz mondatba összefoglalni.
A hétfő a siker napja is lehetett volna, meglett a bioógiából az év végi ötös, a többi tantárgyra már nem emlékszem... Persze minden szabad percemben alkottam, pontosabban rajzoltam, mert az írás mostanában nem nbagyon megy sajnos...
A kedd az már sűrűbb volt, hat órán szinte mindegyiken valamiért kellett figyelni, de az is hamar eltelt.
A szerda az már kész volt, szinte nem is volt szabad percem. A gépet is éjfélkor kapcsoltam le, majdnem elaludtam előtte, de másnapra kellett földrajzra a prezentáció...
Amit másnap nem jutott már időm bemutatni, de nem is baj, a tanárnő megnézte, jónak ítélte, és megkaptam rá az ötöst, gy föciből év végén négyes leszek (:
Péntek az már unalmasan telt, Egész nap csak rajzoltam, semmi különös nem történt.. Csak az szomorított el, hogy Shadownak a harminc fokba kellett futnia a jobb jegyért, és hogy a a tizenegyedik gimnáziumi osztály ott tart, hogy a minionokat nézik. Nem hogy a Békés Harcos Útja filmet néznék. Annak még értelme is van.
A szombatom már jól telt, reggel egy jó kis túrával egybekötött cseresznyeszedő hadjáraton vettem részt, majd kis sport gyanánt kukoricát vettem, ezután pedig olvasás következett, majd minden nemnormális emberhez illően, a legnagyobb melegbe mentem ki a tóhoz fényképezni, ugyanis tavirózsát láttam... Amiből az lett, hogy lenyomtam a tanösvény 3,2 km-es körútját... Szép idő volt, csak egy olyan harminc fok felett víz nélkül elindulni egy jó kaptatós túrára... Nem éppen a legjobb ötlet. De jó képek is lettek (: Csak az szomorít el egy kicsit, hogy nem lehetek ott s Pokolgép koncerten, de majd legközelebb ott leszek.. Az első sorban! :D

Majd holnap teszek fel képet, meg könyvajánlót, mindjárt elalszok, le kellene már lépnem.. :D

~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose