2014. október 2., csütörtök

Three Days Grace - I Am Machine dalszöveg magyarul

Here's to being human
All the pain and suffering
There's beauty in the bleeding
At least you feel something
I wish i knew what it was like
To care enough to carry on
I wish i knew what it was like
To find a place where i belong

but
I Am Machine I Never Sleep
I keep My eyes wide open
I am machine A part of me
Wishes i could just feel something
I Am Machine
I Never Sleep Until i fix what's broken
I am machine A part of me
Wishes i could just feel something

Here's to being human
Taking it for granted
The highs and lows of living
To getting second chances
I wish i knew what it was like
To care about what's right or wrong
I wish someone could help me find
Find a place where i belong

but
I Am Machine I Never Sleep
I keep My eyes wide open
I am machine A part of me
Wishes i could just feel something
I Am Machine
I Never Sleep Until i fix what's broken
I am machine A part of me
Wishes i could just feel something

It wasn't supposed to be this way
 We were meant to feel the pain
I don't like what i am becoming
Wish i could just feel something

I Am Machine I Never Sleep
I keep My eyes wide open
I am machine A part of me
Wishes i could just feel something
I Am Machine
I Never Sleep Until i fix what's broken
I am machine A part of me
Wishes i could just feel something


Gépezet

Itt az emberi lét
Minden fájdalom és szenvedés
Itt a szépség vérzik
Végül érzel valamit
Bárcsak tudnám, milyen
Eleget törődni ahhoz hogy folytassam
Bárcsak tudnám, milyen
Találni egy helyet ahová tartozom

de
Egy gépezet vagyok, sosem alszom
Nyitva tartom a szemeimet
Gépezet vagyok, egy rész belőlem
Bárcsak tudnék érezni valamit
Gépezet vagyok
Nem alszom amíg meg nem javítom ami eltörött
Gépezet vagyok, egy rész belőlem,
Bárcsak tudnék érezni valamit

 Itt az emberi lét 
magától értetődő
Az élet magasságai és mélységei 
második esélyeket adnak
Bárcsak tudnám milyen 
azzal foglalkozni, mi jó és mi rossz
Bárcsak segítene nekem valaki
 találni egy helyet ahová tartozom

 
de
Egy gépezet vagyok, sosem alszom
Nyitva tartom a szemeimet
Gépezet vagyok, egy rész belőlem
Bárcsak tudnék érezni valamit
Gépezet vagyok
Nem alszom amíg meg nem javítom ami eltörött
Gépezet vagyok, egy rész belőlem,
Bárcsak tudnék érezni valamit

Nem kellett volna ennek az útnak lennie,
az volt a cél hogy érezzük a fájdalmat
Nem szeretem amivé lettem, 
Bárcsak éreznék valamit

de
Egy gépezet vagyok, sosem alszom
Nyitva tartom a szemeimet
Gépezet vagyok, egy rész belőlem
Bárcsak tudnék érezni valamit
Gépezet vagyok
Nem alszom amíg meg nem javítom ami eltörött
Gépezet vagyok, egy rész belőlem,
Bárcsak tudnék érezni valamit


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose