2014. augusztus 10., vasárnap

Még itt vagyok! :)

Sziasztok!
Mostanában eléggé eltűntem, és csak most vettem észre... :P

Nem sok minden történik velem mostanában, segítek itthon, olvasok, néha rajzolok vagy festek, járom a természetet, ilyesmik..... Jelenleg az olvasás tölti ki napjaim nagy részét. Ha egyszer végre rá tudom venni magam, akkor hozom a könyvekről alkotott véleményemet, hátha valaki elolvassa majd... :)
Amiket mostanában olvastam, és tetszettek:
A heroin naplók (Nikki Sixx és Ian Gittins) (erről már írtam, de nagyon tetszett. :) )
A nagy füzet (Kristóf Ágota) (Mert a Magyarok is tudnak igazán jó történeteket írni! Még csak a Magyarok tudnak igazán!!)
Evernight - Örökéj (Claudia Gray)
Stargazer (Claudia Gray)
Hourglass (Claudia Gray)
Afterlife (Claudia Gray)
Csontváros (Cassandra Clare) (kell egy Angyali erő rúnatetoválás :) )

És amiket most olvasok:
Hamuváros (Cassandra Clare)
Shiver (Maggie Stiefvater)
Vidd hírét az Igazaknak
Szégyen (Karin Alvtegen)
Árnyak (Karin Alvtegen) (ezt már sokadszorra olvasom, de megunhatatlan! :)

Illetve, lehet, hogy hozok pár engem érdeklő témában kis írásokat, néhány gondolatot.... :)

A Seize The Day! blogom jobban indult mint vártam, mind az oldalmegtekintéseket, mind a rendszeres olvasók és pipák számát nézve. Remélem, ez a jó kezdés továbbra is ilyen jó lesz! :)

Igyekszem összeszedni magam és többet írni a blogjaimra. :)

~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose