2013. november 18., hétfő

:) :)

Eléggé fel vagyok pörögve az utóbbi időben, ami eléggé jó jel, mert így legalább haladok is a dolgaimmal.
Ma például, voltam suliban is (igaz minden nap megyek, de azért na), meg a helyi önkormányzatnál. Később megcsináltam a helyi honlap szerkesztésében a mára betervezett dolgaimat, majd egy jó óra alatt, sikerült összehoznom az Angels Don't Kill blog kinézetét is, amin szerintem, már nem fogok változtatni, mert elégedett vagyok vele. :) Hamarosan erre a blogra is teszek fle valami új kinézetet, de az talán csak holnap, vagy holnap után kerül fel. :)

Amit majdnem elfelejtettem:
A Bodomos fanficem harmadik fejezetéhez két vélemény érkezett, amiket nagyon szépen köszönök C.C - nek, és Natalie Browman-nek. :)
Natalie megemlítette, hogy nem tetszett neki a szöveg tördelése, így a Bodomos blogomon, és a facebook oldalamon is közzétettem egy szavazást, hogy milyen legyen a kinézet. :)

Végezetül pár kép, és az elmaradhatatlan zene. :)
Szeretnék én is ilyen szabad lenni. Talán egyszer sikerül is. :)

ha van könyved, igencsak sok mindened van.

"Jól hallottam, azt mondtad, meleg vagyok? Fuss..."


Kis kedvcsináló. Én már most várom a nyarat :3


valami gyönyörűséges... :)


Tarts ki, a fájdalom véget ér.







Legyetek rosszak! :)

Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose