2013. november 7., csütörtök

statisztikák az ADK-ről

hey! :)
mint tudjátok, október végén új történetbe kezdtem, ami az Angels Don't Kill címet viseli. Mivel ez egy Children Of Bodom fanfiction, nem számítottam arra, hogy sokan fogják olvasni. (ahogy a blogon megjent, az ADK-t megelőző, Hate me! sztorimnál is volt, hogy ott sem olvasták sokan, konkrétan csak három ember olvasta végig)
 Ezért is lepődtem meg, mikor - a sok reklámnak köszönhetően - , kaptam egy véleményt C.C. - től , amiért hálás köszönettel tartozom. :)

Ami még nagyon meglepett, az nemcsak a pozitív véleménye volt, hanem az, ahányan megtekintették a második fejezetet.

Míg az első fejezetet csak tizenhét ember nyitottam meg, addig a második fejezetet, alig pár nap alatt, már 63-an nyitották meg. :)

Köszönöm mindenkinek, aki olvassa ezt a sztorit, vagy bármit, amit én írok. :) Az utóbbi időben, leginkább már Ti tartjátok bennem a lelket. :)

Egy nagy kedvencem, ami ugyan nem COB, de attól még imádom. :)



és egy kép, ami a mostani hangulatomra leginkább jellemző:


Minden jót, legyetek rosszak! :)

Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose