2013. június 28., péntek

Domi kampánya

Mint a címben is láthatjátok, Domi kampányáról szeretnék néhány szót szólni.
Ez a kampány a plágiumról szól, és itt nem a hivatalos emberkékre kell gondolni, hanem a bloggerekre is! Mert, sajnos, köztünk, blogírók között is akadnak olyanok, akik más tollaival ékeskednek.

Engem ez az ügy személyesen is érintett korábban, akkoriban még Beth Petrova néven írtam, egy másik profilból. Egy új blogíró, írt a chatembe, hogy szerezné, ha megnézném a blogját, és véleményezném is. Én meg persze, mentem, hogy hadd olvassak, és pár sor után le is esett, hogy a saját szavaimat olvasom - valaki más neve alatt! Persze, dühös voltam, és kértem is a lányt, hogy törölje azonnal a blogot. Szerencsére, azonnal törölte is, és nem sokkal később én is bezártam azt a blogomat, amin a történet volt, de azért eléggé rosszul esett, hogy nem szólt a lány arról, hogy mi tis akar tenni a történetemmel...

Ma teljesen megörültem, hogy láttam Domi blogján ezt a kampányt, mert nagyon szépen megírta, és nagyon örülök, hogy van, aki erre is gondol. :)



Légyszi, terjesszétek, tegyétek ki mindenhová a linket, meg a képet, hogy minél több emberhez lejusson ez a gondolat! Köszönöm! :)

Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose