2013. június 10., hétfő

mindenféle

Hey!

Hú, hát ez a helyzet most eléggé érdekes...
Megpróbálom minél többször frissíteni a Bodomos blogomat, de az utóbbi időben nagyon lemaradtam a Farkaslánnyal, így most arra kell koncentrálnom, így nem tudom írni a Bodom-ot, és a gépem is időnként beadja az unalmast, így egy ideig most szüneteltetem a blogolást. Vagyis, a blogjaimat nyári szünetre küldöm. Bocsánat, ha valaki olvasná, de szeptemberben mindenképp hozok új részt! :)
A másik az az, hogy most ihlettelenségben szenvedek, teljesen elakadtam az összes írásommal :D De küzdök, mert muszáj, és remélem, minden minél előbb jobb lesz.

A suliban szerencsére most négy (!!!!!) tantárgyból javítottam az előző félévhez képest, gaz, hogy németből rontottam, de mindegy, majd jövőre jobb lesz... :)
A fizika és tesi még holnap dől el, úgyhogy szurkoljatok!! :)
Bár a szorgalom 4, magatartás 5 nem hiszem, hogy megkapom, tekintve, hogy órán csak ülök, és nézek ki a fejemből, meg néha ellógok egy-két dolgozatot, igaz, az mentségemre legyen, hogy állandóan orvosokhoz kell járnom...
Ha már orvos, akkor azt is megemlíteném ,hogy nemrégiben volt egy anyajegy-kiszedésem, és most még azért is idegeskedek, hogy milyen let a szövettan eredménye, mert a családban elégé sok volt a rák, és lehet, hogy nekem is már elváltozott az a vacak... Majd 18.-án kiedrül. Szurkoljatok. És, amíg Ti otthon gépeztek, vagy a haverokkal vagytok, addig gondoljatok rám, hogy én meg egy kibaszott váróteremben rohadok... :D

Azt hiszem, mindent leírtam. Még hallani fogtok rólam, legkésőbb szeptemberben, de reméljük, hogy előbb. :)

A Metal legyen Veletek!! :)

~peace foREVer

Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose