2013. június 17., hétfő

Hate me! folytatásról

Ma tettem fel a kilencedik fejezetet a Bodom-os blogomra, és most jutott el a történet úgy kb. a feléhez. :)
A sztori eddig is nagy kedvencem volt, amibe rengeteg mindent beleírtam, de csak most jöttem rá, hogy ez az a történet, amit, ha meg akar ismerni valaki, akkor annak el kell olvasnia, és máris rengeteg dolgot tud rólam :D
De ezt félre téve.
Már többen is említettétek, hogy olvasnátok Victoria előéletéről... Nos, a tizedik fejezetben mindenre fény derül. Majd meglátjátok, hogyan. :) De azért elég kiszámítható...
Úgyhogy most a fejezet elég sokára fog érkezni, mert 30 év történetét kell megírnom, részletesen, párbeszédes formában, leírásokkal, és képeket is kell keresnem ( Ilyen szöveget még nem írtam, úgyhogy itt egy újabb kihívás. Ez a nyár most a kihívásokról fog szólni :) ), hogy ne folyjon ki a szemetek olvasás közben... :D De igyekszem, és remélem, minél előbb láthatjátok az új részt :) És mostantól a történet tényleg pörögni fog, jobban, mint eddig... :) Kíváncsi vagyok, mit szóltok majd hozzá. :)
Ami egy kicsit elszomorít, az az, hogy csak Hella Hammerstein ír a fejezetekhez véleményt. Ami persze nem baj, mert több, mint a semmi, és a pipák is szépen gyűlnek, de azért mégis... Ebben a hónapban azt hiszem, négy fejezetet tettem fel, mai eddigi rekordom, és csak egy ember olvassa... Na mindegy. :)

Még ma este nekiállok megírni a telefonomba az új részt, és igyekszem vele. :)


A Metal legyen Veletek :)

~peace foREVer

Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose