2013. április 24., szerda

a méreg...

...az iskolának nevezett intézmény.

Főleg az év vége miatt.
Gondolom, ez sokak szemében egyenlő egy rémálommal. Most nekem is az lett. A matek miatt. Ebből  a tantárgyból mindig is eléggé rosszul álltam, most meg, a tanár szerint karóra állok (ha karó lesz, akkor engem karóba húznak), bár én akárhogy is számolom, mindig 2,1 jön ki... A lényeg az, hogy most tanulnom kell, mint a rosseb, így sajnos az írás háttérbe szorul... :(

Amire persze egyáltalán nem vagyok büszke, tekintve, hogy a Bodom - blog is most kezdett beindulni, és a Fakaslánnyal is nagyon jól haladok, kb. két hónap alatt meg is írtam a 26 oldalas első fejezetet :D Ezzel felállítottam a negatív rekordot, de a többi már könnyebb lesz :)

Szóval úgy döntöttem, hogy a tanév végéig nem nagyon frissítgetem a blogokat, mert nem akarok hülyeségeket kitenni,  de aztán majd belehúzok :)

As your nightmare comes to life

Minden jót, sok mosolyt :)

Beth


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose