2012. június 18., hétfő

Nyár


Hello!

Végre, véget ért a suli. Igaz, jövő hét pénteken lesz az évzáró, de az már hamar le lehet tudni. Nyelvi évfolyamba jártam, heti tizenöt angol órám volt, de nagyon szerettem, most, hogy már vége, szívesen újra járnám az egészet, még a vizsgákat is újra csinálnám. Hogy őszinte legyek, lenne is mit. Írásbelim múlt hónap harmincadikán volt, és hármas lett. Ha egy feladatra jobban odafigyelek, akkor lehetett volna négyes is, de, most már mindegy. Szóbeli vizsgám negyedikén volt, ahol négyest kaptam, de az egyik tanár (Három tanár tanított, és vizsgáztatott minket) aki egész évben, minden szavamba belekötött, meg akarta adni nekem az ötöst, sőt, még a másik tanár is, de a nyelvtani hibák miatt lettem négyes. Ez, hogy két tanár is ötöst akart adni, hatalmas elismerés volt nekem :D
A nyár. Kövezzetek meg, de én NEM VÁROM, NEM AKAROM!! Mert egyrészt nem mehetek el itthonról sok helyre, csak oda, ahová igazán szükséges… Hogy miért? Mert, egyrészt rengeteg a dolog, mióta apa beteg, másrészt, amúgy is kissé szigorúak a szüleim.
Viszont, jó, hogy itt a nyár, mert így végre tudok egy kicsit többet foglalkozni az írással, meg persze a gitárommal, mert egyikkel sem nagyon haladok, sajnos… :(
Kicsit ideje lesz foglalkoznom ezzel az egy szem blogommal is, na jó, meg van egy másik oldal, amit szintén én üzemeltetek, ha kíváncsi vagy, megnézheted ITT.

Párszor azt hallottam (leginkább bátyámtól és egy barátnőmtől ), hogy a Guns N’ Roses divatjamúlt, és a zenéjük nem fogja meg az embereket. Mikor meghallom valamelyik zenéjüket, nekem mindig elkezd járni kezem – lábam, nem értem, miért mondják ezt… :/
 Jó szünetet, sok pihenést és új barátot!! :)
 A Zene legyen Veled!! :)
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose