2012. június 17., vasárnap

Beköszönő


Hello!
Beth vagyok, 15 éves.
Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy legyen hová leírnom mindent, amit már nem tudok magamba tartani, és hogy ezt bárki elolvashassa. Lesz itt minden, infók zenékről, zenekarokról, stb., képek, zenék, kis cikkek, amiket érdekesnek vagy hasznosnak találok, meg néha (na jó, lehet hogy többségében) a magán életemről.
Magamról annyit, hogy legjobb barátnőm Shadow. Élek – halok a zenéért, kedvenc bandáim a Guns N’ Roses (A régi, Axl – Slash – Duff – Izzy – Steven ötösfogat), Skid Row (Ebből még az a felállás, ahol Sebastian énekelt, a többit már nem annyira csípem), Avenged Sevenfold, Bullet For My Valentine, Nightwish, és még sok más... Kissé antiszociálisnak tartom magamat, de csak egy cseppet … :D Kedvenc színem a fekete, piros és lila, meg persze a fehér.
Az írást 2011 februárjában kezdtem, akkor egy Vampire Diaries – sel foglalkozó fanfictiont írtam, ami viszonylag lassan indult, és elég nyögve nyelősen ment egy darabig, aztán egy rajongóm beküldte az IM – be, ahol meg is jelent :D utána több történetet kezdtem el írni, de az már mind saját volt. Nyitottam nyolc blogot, de aztán kaptam egy olyan tanácsot, hogy zárjam be mindet, nehogy lenyúlják a tartalmat, mert az illető szerint (Aki régebben könyvkiadónál dolgozott) egy kis csiszolással már jó minőségű sztori lehet belőle. Azóta is írok, mindenfélét. Két cikkem már meg is jelent a megyei újságban, majd később belinkelem őket ;) Valamikor nyáron Shadow – val szeretnénk kitenni blogra egy Guns – os fanfictiont, mait közösen írunk, de az még a jövő zenéje :D
Azt hiszem, most egyelőre ennyi, még hallani fogtok rólam :)
A Zene legyen veletek!
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose