2015. június 11., csütörtök

Az utolsó napok :)

Sziasztok!
Végre elérkezett ez is - a tanév utolsó napjai :) Mondhatnám, hogy ezt vártam egész évben, de nem lenne teljesen igaz. Mert bár nagyon vártam, félek is ezektől a napoktól, mivel ez azt jelenti, hogy egyre közelebb vagyok a szóbeli érettségihez. Idén még csak informatikából tettem, teszek előrehozott érettségit, de eléggé félek a szóbeli részétől. Az írásbelin 99 pontot sikerült összeszednem a 120-ból, így még 22 pontot kéne összeszednem ahhoz, hogy meglegyen az ötös. Persze a négyes sem akkora baj, de én úgy vagyok  vele, ha már valamiből előrehozott érettségit teszek, akkor annak minimum ötösnek kell lennie. Csodálatos elvárások önmagamtól, nemde? :) Tekintve, hogy néha, ha olyan kedvvel kelek, akkor két mondatot is alig bírok kinyögni, nem hogy 10-15 percig egyfolytában beszéljek valamiről. Úgyhogy most a délutánjaimat az infó tételekkel töltöm, hogy legalább tudjak is valamit.

Az írással elvagyok csúszva, elvileg készülnie kéne az új történetem vázlatának. Ötletek már vannak, csak még meg is kéne valósítani őket. Nem szeretném összecsapni, de most nem nagyon tudok erre koncentrálni, így inkább pihentetem a szóbeli végének. Nappal amúgy sem tudok olyan jókat írni, mint éjjel. :)

Rajzolni viszont annál jobban megy, most egy saját tervezésű mintával próbálkozom, ami A4-es terjedelmű, de már 15 órát foglalkoztam vele. Ha elkészül, majd meglátjátok, miért. Kicsit túl aprólékosra vettem a dolgot, és amúgy is, rengeteget tudok piszmogni egy-egy mintával. Ebből láthattok jobb oldalt egy kis részletet.
Jól is esik most egy kicsit ezzel foglalkozni, az unalmas filmnézős órák közben, jó zenéket hallgatva. Megnyugtat, és megvigasztal, ha olyan kedvem van.


Mivel jövőre a mi osztályunk fog ballagni, már most elkezdték kitalálni, hogyan legyen a szalagavató. Bejött a srác aki a táncot fogja nekünk betanítani, elmondta amiket tudnunk kell most, miután elment, kiosztották a párokat. Kicsit felidegesítettek, hogy a lányok közül páran azt állították, hogy azt mondtam, nincs kedvem táncolni. Érdekes, hogy én nem tudok róla, hogy ilyet mondtam volna. Annyit mondtam, nincs kedvem már most ezen huzakodni, meg elveszik az ember kedvét azzal, hogy mindenen vitatkoznak órákig, napokig. Meg persze a magassarkún voltam kiakadva. Ezt ők pedig így vették le. Aztán próbáltak lebeszélni róla, de nem hagytam magam. Mindenesetre, még el sem kezdődött az igazi szervezkedés ezzel kapcsolatban, és máris ment a hülyeség. Mi lesz itt jövőre?! Inkább bele sem gondolok.
Az meg a plusz, hogy a táncnál olyan srác mellé osztottak be, akivel nem is beszélek, de még a folyosón sem bír köszönni. Nem, hogy a barátommal táncolhattam volna. Mondván, ezt osztályon belül kéne megoldani. Ja... Másnak persze lehet a három évvel, vagy mennyivel fiatalabb barátnője. Értem én.

Természet készítette mini virágkoszorú :)
Az évben ezek a kedvenc napjaim, mikor már semmit sem csinálunk, csak bent vagyunk, hogy ne szanaszét legyünk, és így meglegyen a tanítási napok száma. Annyira unalmas ez az időszak, hogy az már gyönyörű. :) Várom már a teljes szabadságot, ami 19.-én kezdődik számomra. :) Már van egy csomó tervem, csak várom a megfelelő időt - jobban, mint eddig bármikor. :)


Legyetek rosszak! :)
Darkness

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose