2015. június 24., szerda

érettségi és tervek a nyárra

Sziasztok!
Végre megérkezett a nyár, a szabadsággal együtt. Vártam már őket, talán jobban, mint eddig bármikor, pedig azért régen is tudtam nekik örülni. :)
Tizennyolcadikán érettségiztem informatikából. Mivel előrehozott érettségit tettem, volt magammal szemben egy olyan elvárásom, hogy ennek minimum ötösnek kell lennie. A szóbelit megelőző két-három napban már teljes kétségbeesés volt nálam, hogy nem érek végére a tételeknek (eléggé későn kezdtem megtanulni őket), és biztos a legnehezebbet fogom húzni... A szóbelin a harmadik, az utolsó napra voltam beosztva. Előző este fejeztem be a tételek kiírását (azért kell kiírni, mert addig meg is tanulom, kivéve a furcsa idegen neveket és az évszámokat). Reggel még átolvastam néhányat, de mindet nem tudtam. Néhány osztálytársam tőlem kérdezgetett, ez vagy az hogy van. Ez adott egy kis önbizalmat - annyit, hogy ne kapjak szívbajt, mikor 11 óra körül bementem a terembe, ahol bent voltak a tanárom, vagyis ahol ez az egész folyt. Tételt húztam, nézem, tízes, elmegy. Szoftverek csoportosítása volt a tétel címe, ami azért már nem tetszett. Azt hittem, semmit sem fogok tudni. Leültem, végigolvastam a kérdéseket, és rájöttem, ezt tudom! :) A jegyzetem majdnem másfél oldal lett, azt szépen elmondogattam a tanárnak, válaszoltam pár kérdésre, bemutattam egy víruskeresést és egy tömörítést, és ennyi volt, mehettem. Aki hallott, azt mondta, jól feleltem, összeszedett volt meg minden, szerintem meg bizonytalan volt a hangom és még hadartam is... De végül az elérhető harminc pontból huszonhét pontot kaptam. Így az infó előrehozott érettségim ötös lett. :) Kár volt izgulni, kiborulni, aggódni. Végül meglett, és ez a lényeg. :)
Másnap volt az évzáró. Szerencsére az év végi bizonyítványom is jó lett - önmagamhoz képest legalábbis. Csak három jeggyel vagyok nagyon pácban: a matek és a fizika kettes lett. A német hármas. A többi mind négyes-ötös. :) Ami meglepett, hogy a magatartásomra ötöst kaptam. én magamnak nem adtam volna meg, de mindegy, nem szavazták le a jegy javaslatot, úgyhogy ennek nagyon örülök. :)
Szóval lényeg a lényeg, vége ennek a tanévnek is, jöhet a következő, megküzdök vele is :)

Amikkel pedig ezen a nyáron meg kell(ene) küzdenem:
-közösségi szolgálat lebonyolítása, még 44 óra hátra van.
-rajz és vizuális kultúra érettségin előforduló fogalmakat kiírni, megtanulni
-rajz gyakorlatokat végezni (például festés, épületek és látvány utáni rajzolás, illetve minél több fantázia rajz)
-jó lenne találni valami nyári melót, amiből kis plusz pénzhez jutok, hogy például tetováltathassak :)
-mivel megpróbálunk minél több minden ennivalót megtermelni magunk, ezekkel is sokat kell foglalkozni, hogy az eddigi munkánk ne vésszen kárba.
-meg szeretnék írni egy történetet, aminek eddig Kísértő Emlékek a címe

-rajzos napló, igaz, ezt tegnap kezdtem el. :)
-minél több spontán dolgot csinálni
-és persze a legfontosabb:  minél több időt tölteni azokkal, akiket szeretek. :)

Ti miket terveztek a nyárra? :)

Darkness

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose