2015. február 21., szombat

Vissza a lóra :)

Sziasztok!
Hol is kezdjem? :)
Végre adódott egy lehetőség, hogy lovagolhassak. Igaz,a szomszédos teleplésre kell átjárni ezért, de ez nem tart vissza attól, hogy végre ismét lovak közelében lehessek. :)
Régen mindig volt lovunk, pár éve családi okok miatt el kellett adni az összeset, de igencsak megszerettem őket, és persze sajnáltam is, hogy nincsenek. Akkor megfogadtam, hogy ha lesz lovazási lehetőségem, akkor azt kihasználom. :)
Így nem is volt kérdés, hogy mikor egy hete átjött egy ismerősöm az ismerősével, hogy lenne egy belovagolni való lovuk, és foglalkoznék-e vele, azonnal igent mondtam.
Mivel a ló gazdája is, és én is ma értem rá, ma kezdtük. Múlt héten kicsit ismerkedtem az egyik lóval, ma pedig ismét megtanultam az alapokat, elsőre csak összebarátkoztam a lóval, amivel foglalkozni fogok, és lépésben mentünk, hogy mindketten szokjuk ezt. Az ügetéssel már akadtak gondok, de azon majd legközelebb dolgozunk.
Lényegében az egész zökkenőmentesen zajlott. Egyszer dobott csak le a ló, de ez ilyen, azonnal visszaültem a hátára, és utána semmi baj nem volt. :)
Ebben is elfáradtam, de leginkább az fárasztott le, hogy mivel nem akartam a közlekedéssel vacakolni, gondoltam, 3-4 kilométer csak az út, ha földúton megyek. Csak arra a sártengerre, ami ott várt, nem gondoltam. A vége az lett, hogy egy órába telt az út, de az alatt az idő alatt annyira elfáradtam, hogy alig bírtam nyitva tartani a szemem. Visszafelé út ugyanez volt. Jót birkóztam a biciklimmel, és persze jókat nevettem, meg bosszankodtam, mikor már vagy ezredjére kellett megállnom, hogy átemelgessem a kétkerekűt a legsárosabb helyeken.
Annyira, mint ma, még sosem örültem annak, hogy hazajöhetek, és lepihenhetek, de olyan jó volt ez a mai kis lovazás, hogy alig várom a következő alkalmat, ami jövő hét végén lesz. :) Élmény, és mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy egy nyugodt helyen eltöltsön pár órát egy jó lóval. Boldoggá tesz, és megnyugtat. :)
Anyu készítette ezt a képet, mikor még csak ismerkedtem a pacival :) :)


~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose