2014. május 8., csütörtök

még mindig nem értem

hogy a francba van az, hogy valaki, aki akár különc, vagyis normális ember is lehetne, beáll a sorba és követi a többit? mire jó ez?
ahogy azt sem értem, hogy minek kell kiírni olyat facebookra a "munka" rovatba, hogy "anyuci meg apuci eltart", miért nem lehet annyit odaírni (ha már mindenképp ki akarja tölteni), hogy "nincs" vagy "majd lesz" vagy valami ilyesmi... értem én, hogy olyan nagyon nagy dolog a tizenévesek körében egy rendesen kitöltött adatlap, de ez azért mégsem kéne oda. mert az egy dolog, hogy eltartják, de dicsőség? nagyon nem! még ha nem is hirdetik meg, inkább mennének ki és segítenének be a háztartásban. Mert ameddig kitöltik a face adatlapjukat egy kaját is megfőzhetnének. vagy ültethetnének egy fát....

ez csak engem húz fel ennyire??????

Béke és Szeretet!

a művészet nem bűnöző.

szeressetek mindenkit és mindent, amíg csak tudtok....



BORN TO DIE FREE!

~peace foREVer
Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose