2013. február 27., szerda

2 év

fedrbuár 21.-én lett 2 éve, hogy elkezdtem írni :)
Ez már szinte egy házasság! :D
Az első "történetemet" 7 évesen írtam, kb. fél oldal volt, és két póni (!!) barátságáról szólt :D
Egy fanficet kezdtem el írni, 2011-ben, mert láttam egy hasonló témájú (Vámpírnaplós) ficet, és nem

Bár blogra nem sokat írok, igazából rémisztően keveset, de füzetbe szinte nap mint nap írok :)
Ennyi idő elteltével 6 teljes történetet, több novellát, és néhány kis szösszenetet írtam.
Most egy Bodom - fanficet (Hate Crew), és egy saját történetet (Farkaslány) írok. Előbbit valamikor kiteszem a Bodom-os blogomra, utóbbit már megpróbálom a lehető legjobban, legrészletesebben megírni, hogy elküldhessem kiadóknak, hátha egy meglátja benne a fantáziát :)

Szóval, folyamatosan alkotok, és megpróbálok minél jobban, és többet írni :) Szurkoljatok, hogy ez sikerüljön is :)



Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose