2013. február 18., hétfő

Helyzetjelentés

Ismét itt vagyok, hosszú kihagyás után :)

Most jönne egy kis helyzetjelentés:

A gépem még mindig nem jó, marad az infó óra...
A történetekkel úgy ahogy haladok, a Hate me! című fanficem már 15 napja készen van a füzetemben. Kíváncsi vagyok, mit szóltok majd hozzá :D Tegnap egy másik történetem is befejeztem, de azt nem hiszem, hogy kiteszem blogra. Egyrészt, mert én nem vagyok vele elégedett, másrészt, mert az túl rövid lenne, csupán három részes, de a5-ös füzetben 63,5 oldalt töltött meg, nagy betűkkel... Az írással egy kicsit most elakadtam, két történetet akarok írni, de igazából egyikhez sincs ötletem...
A tanulással meg megvagyok, igaz, most egy kicsit jobb jegyek jönnek... :)


Azt hiszem, mindent leírtam.

Amit majdnem kifelejtettem: Akik még nézik ezt a blogot, azok észre vehették, hogy megváltozott a cím. Ez azért történt, mert a We're the youth gone wild címet már nem érzem jellemzőnek az életemre. Most, inkább, ebben a hangulatban vagyok... Bár, még nagy esélyes volt a lose your illusions, és a nightmare coming soon cím is, de valahogy végül ez maradt.


Legyetek rosszak, meg minden egyéb, amit ilyenkor mondani szokás :D

Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose