2013. október 1., kedd

X faktor

Ha már minden hétvégi estét ezzel az agymenéssel töltök, akkor ideje lesz írnom egy bejegyzést neki. :)

Szóval, azt gondolom már kitaláltátok, hogy nem vagyok oda a mai divat zenebonáért (Előre is bocsánatot kérek azoktól, akik szeretik ezt a vonalat...), nagyon nem... De a Rock, meg a Metal, az minden mértéken (napi hat óra körül legalább), lemegy. Nem is tudom, miért kezdtem el nézni ezt a műsort... Talán csak kíváncsiságból. Na mindegy is... A helyzet, hogy most már összeálltak a mentorházas csapatok, és abból nekem a 25 felettiek, és a bandák a kedvenceim. Nem azt mondom, hogy a fiatal fiúk vagy lányok között nincsenek jó hangúak, mert aki már itt van, az mind rohadt jó hanggal bír, csak úgy gondolom, hogy nekik még várniuk kellene pár évet... A lényeg, hogy nekem már megvan a két kedvencem: A 25 felettiekből Bátky "BZ" Zoltán, és a bandák közül a Sunset Strip a nyerő nálam. BZ a hangja miatt, a Sunset Strip pedig az energiájáért, és a zenei stílusáért, persze. :)
Remélem, hogy valamelyikük nyer majd, de mindenkinek szorítok, mert mindenki megérdemli a győzelmet. :)
Már nagyon várom a hétvégét. :) Ti hogy vagytok vele? Szerintem, jó lesz. :)

Legyetek rosszak! :)

Beth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose