2012. december 19., szerda

Sinä vain nauraa kaiken. / Már csak röhögök mindenen.

Délelőtt kiírtam hogy mi megy a Bodom-os blogomon. Nos, rájöttem, hogy ez hülyeség volt. Nem nekem kell mentegetnem magam, mert ebben csak annyi a hibám, hogy megnyitottam azt a blogot, és, hogy mindenki számára elérhetővé tettem a chat-et, meg a vélemény írást. Ezen most változtatok. A Bodom - blogon meghagyom a bejegyzést, de tovább folytatom, mind a blogot, mind a sztorit. Mert én már nem török meg egy vagy két bunkó embertől. Akiknek ráadásul pont az a célja, hogy össze veszejtsen Shadow - val - nem ment neki, sosem menne senkinek sem!!
Úgy döntöttem, hogy ezen csak nevetek egyet. Törlöm a chatbe írt baromságokat, és megpróbálom minél jobban levédeni a blogot az ilyenektől. Ha meg még egyszer elő fordul ilyen, akkor csak meghívóval lesz látogatható az oldal. Ennyit tudok tenni. Nos, aki némi trágár hülyeségre vágyik, tessék, itt van a napi adag, ami nekem 666 évre elég is volt.
Azt majdnem elfelejtettem, hogy, akik arról a két IP - ről írtak, ki lettek tiltva a chat - ből.
Erről a két IP - ről szoktam írni:
195.199.247.254
95.168.35.90

A két, vagy egy írogató IP - je:
79.121.114.92
 91.120.68.78

Amit még erről mondani akarok, az az, hogy Shadow is, és még két másik lány is érintett ebben az ügyben. De NEM ŐK VOLTAK, és ha valaki Rájuk akar szót emelni, akkor az előbb nézze meg az IP - ket, azok mindent elárulnak.

De a blogokat nem zárom be, sőt! Ne fogok pár ember miatt itt össze omlani, meg ilyesmi. Ha Veletek történik ilyesmi, Ti se tegyétek! Akik ilyeneket írnak, azok azért írják, mert névtelenül mernek csak piszkálódni! És azért piszkálódnak, mert valami baj van velük. Nem veletek, hanem velük.
Ennyi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Mindenki azt akarja, hogy a barátod legyen. Rázd le őket... fogj velük kezet, légy barátságos, de tudd mire megy ki a játék."

- W. Axl Rose